Contractul presupune executia lucrarilor prevazute în proiectul "REABILITARE ŞI EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA CRIŞAN, JUDEŢUL TULCEA"
Principalele activităţi ce vor fi prestate sunt:
Preluarea amplasamentului;
Încheierea convenţiei de lucru cu distribuitorul de energie electrică, pentru intervenţia în reţelele electrice existente;
Demontarea aparatelor de iluminat stradale existente ;
Demontarea consol...
Contractul presupune executia lucrarilor prevazute în proiectul "REABILITARE ŞI EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA CRIŞAN, JUDEŢUL TULCEA"
Principalele activităţi ce vor fi prestate sunt:
Preluarea amplasamentului;
Încheierea convenţiei de lucru cu distribuitorul de energie electrică, pentru intervenţia în reţelele electrice existente;
Demontarea aparatelor de iluminat stradale existente ;
Demontarea consolelor existente;
Demontarea cablurilor de alimentare aparat de iluminat existent;
Demontarea clemelor de legătură existente;
Extinderea sistemului de iluminat public prin pozare cablu LES 0,4kV (ACYABY 3X25+ 16mmp) pe trasee având lungimea totală de cca 5,61 km (conform Studiului de fezabilitate) montare stâlpi metalici Hutil=6m, pentru iluminat (114 buc);
montare stâlpi metalici Hutil=8m, pentru iluminat (72 buc);
- Montarea de aparate de iluminat stradale cu LED-uri eficiente din punct de vedere energetic şi luminotehnic(minim 160 lm/W), pe toţi stâlpii existenţi, repartizate pe categorii de putere, după cum urmează:
- Aparat de iluminat LED stradal 30 W - 874 bucăţi;
- Aparat de iluminat LED pietonal 30 W, tip coloana multifuncţională - 2 bucăţi;
Montarea de console de susţinere a aparatelor de iluminat cu LED;
Montarea de coliere de prindere pe stâlpi a consolelor;
Realizarea legăturii electrice în reţeaua existentă de iluminat public în cutiile de conexiuni şi utilizând cleme de derivaţie tip CDD ;
Modernizare puncte de aprindere (9 buc.);
Implementarea unui sistem de telemanagement la nivel de punct de aprindere, pentru un număr de 9 puncte de aprindere;
Verificări şi măsurători electrice, mecanice şi luminotehnice pentru corespondenţa cu datele din proiectul de execuţie;
Punere în funcţiune a instalaţiilor şi echipamentelor nou montate.
Sistemul de telemanagement ce urmează a fi instalat are în componenţa sa şi un program de dimming pentru sporirea eficienţei energetice a sistemului de iluminat stradal şi reducerea costurilor aferente cu energia electrică; astfel este redus fluxul luminos al lămpilor, în intervale orare cu trafic redus şi absenţa, aproape în totalitate, a circulaţiei pietonale.
Valoarea estimata totala a contractului de lucrari este 1.657.230,63 lei, fara TVA, din care:
4.1. Constructii si instalatii 1.571.730,63 lei, fara TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 85.500 lei
Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP