Administraţia Publică Locală a Comunei Duda Epureni analizând necesităţile comunei privind starea drumurilor aflate în administrarea acestuia, a stabilit prin Hotărâre a Consiliului Local ca priorităţi, dezvoltarea reţelei de drumuri de interes local. De altfel, obiectivul general al proiectului vizeaza îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă din Comuna Duda Epureni, prin modernizarea infrastructurii rutiere.
Cele 10 drumuri pr...
Administraţia Publică Locală a Comunei Duda Epureni analizând necesităţile comunei privind starea drumurilor aflate în administrarea acestuia, a stabilit prin Hotărâre a Consiliului Local ca priorităţi, dezvoltarea reţelei de drumuri de interes local. De altfel, obiectivul general al proiectului vizeaza îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă din Comuna Duda Epureni, prin modernizarea infrastructurii rutiere.
Cele 10 drumuri propuse pentru modernizare sunt:
1. Strada 1 Decembrie- sat Bobesti;
2. Drum vicinal Bobesti- sat Bobesti;
3. Strada Eroinei- sat Duda;
4. Strada Scriitorului-sat Duda;
5. Strada Tainei- Tronsonul 1- sat Epureni;
6. Strada Amurgului- sat Epureni;
7. Strada Bisericii- sat Valea Grecului;
8. Strada Nordului- sat Valea Grecului;
9. Strada Soarelui- sat Valea Grecului;
10. Strada Rasaritului- sat Valea Grecului
Lungimea totala a drumurilor supuse modernizarii este de 5577m.
Termenul pentru solicitarile de clarificari - cu 11 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde clar si complet solicitarilor primite in termenul cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de
achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri au înţeles că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le- ar putea suferi în situaţia descrisă. Clauza suspensiva se aplica pe o perioada de maxim 12 luni.