EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT", COD SMIS 128418.
UAT Municipiul Bacău implementează proiectul "Traseu pentru deplasări nemotorizate Sud: Centru - Aeroport" - cod SMIS 128418 finantat din fonduri europene de dezvoltare regionala nerambursabile, fonduri din bugetul national nerambursabile si buget loc...
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT", COD SMIS 128418.
UAT Municipiul Bacău implementează proiectul "Traseu pentru deplasări nemotorizate Sud: Centru - Aeroport" - cod SMIS 128418 finantat din fonduri europene de dezvoltare regionala nerambursabile, fonduri din bugetul national nerambursabile si buget local în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4- "Sprijinirea dezvoltării urbane durabile", Prioritatea de Investiíi 4.e- "Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitătii urbane multimodale durabile şi a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare", Obiectiv specific 4.1."Reducerea emisiilor de carbon în municipiile resedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă".
Lucrarile de constructie au la baza proiectul tehnic nr. 66/2020, elaborat de SC FIP CONSULTING SRL Bucuresti si aprobat de finantator in 10.12.2021.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016 si conform clauzelor de revizuire prevazute la nivelul modelului de contract atasat in documentatia de atribuire. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Pentru a veni in sprijinul Ofertantilor in vederea clarificarii aspectelor ce tin de dimensionarea propunerii tehnice si financiare, Autoritatea Contractanta organizeaza vizitarea amplasamentului in perioada cuprinsa intre cea de-a 5-a zi si cea de- a 9 zi de la data lansarii procedurii in SEAP. Posibilii ofertanti vor depune o cerere scisa la registratura primariei, cu specificarea exacta a datei vizitei si a datelor de contact.