Feedback
I.D.: 106459920

EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului: "CORIDOR PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE PROMENADA BISTRITEI"

Data publicarii
04.12.24
Coduri CPV
45233140-2 34928400-2 45111291-4 45233162-2
Termenul limita pentru depunere:
30.01.25
Pretul estimativ:
7.241.815,99 RON - 7.241.815,99 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.12.24 Publicat la 05.12.24 Publicat la 06.12.24 Publicat la 20.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT Municipiul Bacău implementează proiectul "CORIDOR PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE PROMENADA BISTRITEI", care va fi finantat din fonduri europene de dezvoltare regionala nerambursabile, fonduri din bugetul national nerambursabile si buget local în cadrul apelului de proiecte cu numărul PR/NE/2023/4/RSO2.8/1/Mobilitate urbana MRJ+M, Prioritatea 4: Nord-Est – O regiune cu o mobilitate urbană mai durabilă, Obiectiv Specific:...
UAT Municipiul Bacău implementează proiectul "CORIDOR PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE PROMENADA BISTRITEI", care va fi finantat din fonduri europene de dezvoltare regionala nerambursabile, fonduri din bugetul national nerambursabile si buget local în cadrul apelului de proiecte cu numărul PR/NE/2023/4/RSO2.8/1/Mobilitate urbana MRJ+M, Prioritatea 4: Nord-Est – O regiune cu o mobilitate urbană mai durabilă, Obiectiv Specific: Promovarea mobilităţii urbane multimodale durabile, ca parte a tranziţiei către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon, în cadrul Programului Regional Nord-Est 2021-2027. UAT Municipiul Bacău intentioneaza sa depuna Cerere de finantare in cadrul Programului Regional Nord-Est 2021-2027 pentru finantarea proiectului "CORIDOR PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE PROMENADA BISTRITEI". EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului: "CORIDOR PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE PROMENADA BISTRITEI": PISTE BICICLETE, ALEI PIETONALE SI ZONA MIXTA , in conformitate cu prevederile PROIECTUL TEHNIC NR. 186 din 2023, DTAC, DTOE, DE si Caietele de sarcini pe specialitati, documentatie tehnica elaborata de Proiectantul General SC RUGBY CONSTRUCT SRL, precum si prevederile caietului de sarcini. Zona 1 pod Unirii (Şerbăneşti) – Insula de agrement: Suprafaţă pista de biciclete (fără borduri) ≈ 1660mp Suprafaţă alei pietonale (fără borduri) ≈ 2110mp Console pietonale de belvedere de cca. 6,25mp fiecare x 5 buc. Console pietonale de 4,03mp fiecare x 14 buc. Suprafaţă zona de acces auto accidental, pentru asigurarea accesului la parcările blocurilor (fără borduri) ≈ 400mp Zona 2 Insula de agrement - Baraj: Suprafaţă pista de biciclete (fără borduri) ≈ 1440mp Suprafaţă alei pietonale (fără borduri) ≈ 1020mp Console pietonale de 4,03mp fiecare x 13 buc. Suprafaţă zona de acces auto accidental, pentru asigurarea accesului utilajelor ce vor efectua posibile lucrări la dig (fără borduri) ≈ 220mp SPAŢII VERZI CU ROL DE SIGURANTA nou create intre pista de biciclete si imprejmuirile existente: Zona 1 pod Unirii (Şerbăneşti) – Insula de agrement: Suprafaţă ≈ 204.50 m² Lăţime = 0.50 m Zona 2 Insula de agrement - Baraj: Suprafaţă ≈ 348.50 m² Lăţime = 0.50 m -MOBILIER URBAN - CONFORM SPECIFICATII CAIET DE SARCINI SI FISE TEHNICE/DOCUMENTATIE TEHNICA Valoare estimata: 7.241.815,99 lei fara TVA Atentie! Valoarea estimata a contractului de lucrari NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 707.818,70 lei făra TVA, aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice respectiv Instrucţiunea ANAP nr. 1/2021 (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare) In vederea respectării prevederilor OUG 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile se constituie rezerva de ajustare în cuantum de 732.681,60 lei fără TVA, rezervă ce va fi utilizată exclusiv pentru plata ajustării de preţ. Termenul de execuţie: maxim 11 luni de la data specificată în ordinul de începere a lucrărilor (inclusiv perioadele de anotimp nefavorabil in care nu se poate lucra). Contractul produce efecte de la semnarea acestuia de ambele parti si pana la receptia finala a lucrarilor, incluzand perioada de garantie acordata lucrarilor de minim 36 luni de la receptia la terminarea lucrarilor (fara obiectiuni). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor 12 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu