Executie lucrari – Pachet 196 Lot 1-2, respectiv:
Lot 1 - „Construire si dotare camin cultural in sat Brusturoasa, comuna Brusturoasa, judetul Bacau”
Lot 2 - „Construire camin cultural in sat Cosula, comuna Cosula, judetul Botosani”
Valoarea estimata pentru Lotul 1- „Construire si dotare camin cultural in sat Brusturoasa, comuna Brusturoasa, judetul Bacau” este de 1.860.211,00 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuie...
Executie lucrari – Pachet 196 Lot 1-2, respectiv:
Lot 1 - „Construire si dotare camin cultural in sat Brusturoasa, comuna Brusturoasa, judetul Bacau”
Lot 2 - „Construire camin cultural in sat Cosula, comuna Cosula, judetul Botosani”
Valoarea estimata pentru Lotul 1- „Construire si dotare camin cultural in sat Brusturoasa, comuna Brusturoasa, judetul Bacau” este de 1.860.211,00 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 1.840.947,00 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1) – 19.264,00 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 1926/12.06.2019.
Valoarea estimata pentru Lotul 2-„Construire camin cultural in sat Cosula, comuna Cosula, judetul Botosani” este de 3.654.068,70 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 3.607.503,03 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1) – 46.565,67 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2218/24.07.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.