Drumul național DN7A, pe sectorul studiat, în lungime de 21,932 km (conform axa proiectata și măsurători topografice), este
incadrat in clasa tehnica IV, iar din punct de vedere al categoriei de importanță este încadrat în clasa "C" importanță normala.
Degradarile constatate pe toata lungimea sectorului de drum studiat sunt urmatoarele: faiantari cu un nivel ridicat de severitate;
fisuri si crapaturi longi...
Drumul național DN7A, pe sectorul studiat, în lungime de 21,932 km (conform axa proiectata și măsurători topografice), este
incadrat in clasa tehnica IV, iar din punct de vedere al categoriei de importanță este încadrat în clasa "C" importanță normala.
Degradarile constatate pe toata lungimea sectorului de drum studiat sunt urmatoarele: faiantari cu un nivel ridicat de severitate;
fisuri si crapaturi longitudinale; plombari si covoare extinse; fagase majoritatea peste 5,00 cm; valuriri; suprafata exudate;
ciupituri; cedari de acostamente; santuri rigole colmatate; podete partial executate care nu prezinta degradari majore sau
defecte care sa nu permita continuarea lucrarilor. Zidurile de sprijin degradate si cu inaltimi prea mici, cu materiale scurse
peste coronament, fapt ce a condus si la colmatarea masiva a santurilor; barbacane nefunctionale; deplasari de tronsoane in
zona rosturilor; cedari locale ca urmare a rasturnarii carcaselor si a rasturnarii; rupere de terasament etc. Podurile prezinta
beton cu aspect friabil; defecte de suprafata ale fetei vazute; coroziunea armaturilor; pete de rugina; reducerea sectiunii
elementului; infiltratii; segregari ale betonului; absenta casiurilor, scarilor si a santurilor pereate la piciorul taluzelor;
albia in zona podurilor este neamenajata si cu depuneri de material. Podetele sunt in mare parte neterminate dar (partial
executate) cu structura din elemente prefabricate pentru care nu s-au turnat timpanele monolite si aripile, nu s-au realizat
camerele de cadere etc.Principalele categorii de lucrari ce trebuie realizate pentru executia obiectivului “Consolidare
si protectie versanti pe 7A km 63+200-km 86+601” sunt:- Ranforsare structura rutiera existenta cu utilizarea zestrei existente
- Structura rutiera noua– casete de largire cat si pe zonele de refacere integrala a structurii rutiere- Scurgerea si evacuarea
apelor- Siguranta circulatiei- Lucrari de poduri (lucrari de reabilitare poduri existente si constructii de pod nou)- Lucrarile
de consolidare protectie vesrsanti: Ziduri de sprijin de beton armat de debleu, Structuri de sprijin din coloane/piloti forati,
in rambleu, Plase ancorate in debleu, Zid de sprijin de gabioane in rambleu, Camasuire zid de sprijin existent in rambleu.Pentru
executia lucrarilor s-a emis Autorizatia de construire nr 18/12.04.2023, care este anexa la caietul de sarcini nr 36683/07.12.2023.Nota:A)
In temeiul art.160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati
de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire
este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din
Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile
de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Orice solicitare de clarificare transmisa
dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul
mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.