Obiectivul principal al lucrarilor este edificarea unui CENTRU DE ZI DE ASISTENŢĂ ŞI RECUPERARE PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE, CU CAPACITATE DE 50 LOCURI PENTRU SERVICIILE DE ZI SI 25 LOCURI PENTRU SERVICIILE DE ÎNGRIJIRE LA DOMICILIU.
Amplasamentul va fii organizat in trei subzone:
- zona ocupată de construcţii
- zona accese, alei, parcaje
- zona spatii verzi, cu rol de recreere si functionale
Centrul va avea următoa...
Obiectivul principal al lucrarilor este edificarea unui CENTRU DE ZI DE ASISTENŢĂ ŞI RECUPERARE PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE, CU CAPACITATE DE 50 LOCURI PENTRU SERVICIILE DE ZI SI 25 LOCURI PENTRU SERVICIILE DE ÎNGRIJIRE LA DOMICILIU.
Amplasamentul va fii organizat in trei subzone:
- zona ocupată de construcţii
- zona accese, alei, parcaje
- zona spatii verzi, cu rol de recreere si functionale
Centrul va avea următoarele funcţiuni:
1. Spaţiu de acces (winfang);
2. Spaţiu recepţie/informare/telefon;
3. Spaţiu destinat specialiştilor şi conducerii;
4. Spaţiu destinat serviciilor medicale (un cabinet medical dotat1), inclusiv spaţiu pentru izolarea persoanei cu boli infecţioase;
5. Spaţii dedicate serviciilor de îngrijire personală (frizerie, manichiură, pedichiură, sală de duş, vestiar, spălătorie pentru beneficiari);
6. Spaţiu multifuncţional recuperare/reabilitare fizică, fizioterapie;
7. Spaţii multifuncţionale pentru măsuri de recuperare/reabilitare psihică/cameră senzorială;
8. Spaţiu multifuncţional pentru activităţi de petrecere a timpului liber (mişcare şi activităţi fizice în sală/gimnastică, terapie ocupaţională/ activităţi artistice, educaţionale ş.a.);
9. Spaţiu destinat servirii mesei, dotată cu mobilier adecvat;
10. Spaţiu destinat depozitării şi păstrării alimentelor sau preparării hranei;
11. Spaţiu dedicat serviciului de îngrijire la domiciliu (birou personal şi spaţii de depozitare echipamente);
12. Spaţii pentru activităţi de reabilitare fizică în aer liber (grădinărit, plimbări, dans, gimnastică de întreţinere);
13. Spaţii tehnice pentru utilităţi;
14. Spaţii igienico-sanitare;
15. Spaţiu depozitare scaune cu rotile;
16. Spaţiu pentru păstrarea dosarelor dotate cu fişete/dulapuri închise;
17. Spaţiu pentru depozitarea materialelor de curăţenie închise;
18. Spaţiu pentru depozitarea medicamentelor si tot auxiliarului medical - închis si cu acces limitat.
Valoarea estimata a contractului este de 5.066.480,63 lei fără TVA din care:
CAPITOLUL 2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 59.200 lei fara TVA
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 59.200 lei
CAPITOLUL 4. Cheltuieli pentru investitia de baza 4.924.559,41 lei fara TVA
4.1. Construcţii si instalaţii: 4.136.061,00 lei fără TVA;
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 17.170,00 lei fără TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 445.776,63 lei fără TVA
4.5. Dotari 325.551,78 lei fără TVA
CAPITOLUL 5. Organizare de santier 82.721,22 lei fără TVA
“Cheltuieli diverse şi neprevăzute" înseamnă o suma reprezentand procentul de maxim 4 % din valoarea ofertata aferenta contractului de achizitie publica, reglementat de art. 221 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, destinat acoperirii eventualelor modificari aparute pe parcursul derularii contractului, necuprinse în lucrările contractate initial şi preţul contractual, modificari ce pot fi incidente in perioada de valabilitate a contractului şi nu reprezintă modificări substanţiale ale acestuia şi care se plătesc Antreprenorului, numai cu aprobarea Achizitorului si nu necesita aplicarea unei proceduri de atribuire.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor.