Se propune executia lucrarilor necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce va asigura colectarea separată a deşeurilor care nu pot fi colectate în sistem "door-to-door", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri – deşeuri voluminoase, deşeuri textile, deşeuri din lemn, mobilier, deşeuri din anvelope, deşeuri ...
Se propune executia lucrarilor necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce va asigura colectarea separată a deşeurilor care nu pot fi colectate în sistem "door-to-door", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri – deşeuri voluminoase, deşeuri textile, deşeuri din lemn, mobilier, deşeuri din anvelope, deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deşeuri periculoase, deşeuri de cadavre animale, deşeuri de gradină, deşeuri din construcţii şi demolări. Valoarea totala a devizului general:
- Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor ……………………......................……… 60.000,00 lei
- Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza ……………………….......................……... 1.779.406,66 lei
- Cap.4.1 Constructii si instalatii ............................................................................ 1.612.861.01 lei
- Cap.4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale ................... 16.245,65 lei
- Cap.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita
Montaj (lista echipamnte 1).................................................................... 150.300,00 lei
- Cap.5.1 Organizare de santier …………………………………..............................………… 103.376,00 lei
Valoare totala fara TVA ………………………………………........................................……....… 1.942.782,66 lei
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 alin(2) din Legea 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, raspunsul la solicitarile de clarificari se va transmite de catre autoritatea contractanta cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.