Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea execuţiei lucrărilor, inclusiv proiectarea şi asistenţa tehnică pentru realizarea efectivă a investiţiei "Amenajare etaj clădire Garaj auto utilaje mari şi remiză PSI în spaţii administrative, desfacere construcţii C2 (birouri) şi C3 (turn control), relocare utilităţi inclusiv centrală termică şi amenajare teren, str. Aeroportului, nr. 1, oraşul Salcea, judeţul Suceav...
Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea execuţiei lucrărilor, inclusiv proiectarea şi asistenţa tehnică pentru realizarea efectivă a investiţiei "Amenajare etaj clădire Garaj auto utilaje mari şi remiză PSI în spaţii administrative, desfacere construcţii C2 (birouri) şi C3 (turn control), relocare utilităţi inclusiv centrală termică şi amenajare teren, str. Aeroportului, nr. 1, oraşul Salcea, judeţul Suceava"
Obiectivul general îl constituie elaborarea D.T.A.C., D.T.A.D., D.T.O.E., proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor şi a certificatelor de performanţă energetică, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor aferente acestui obiectiv de investiţii. Documentaţiile se vor realiza în baza Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii întocmită pentru obiectivul de investiţii şi a avizelor şi acordurilor solicitate şi obţinute la faza D.A.L.I. Documentaţia tehnico-economică a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Suceava nr.159 din 26.07.2022.
Contractul presupune realizarea următoarelor etape:
1) Servicii de proiectare (întocmire documentaţie D.T.A.C., D.T.A.D., inclusiv obţinerea autorizaţiei de construire/desfiinţare, D.T.O.E., PTh, D.E.);
2) Execuţia lucrărilor în baza Proiectului Tehnic verificat şi autorizat conform prevederilor legale;
3) Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi perioada de notificare a defectelor.
Etapele enumerate mai sus vor avea la bază următoarele documentaţii:
- Expertiza tehnică "Desfacere Construcţii C2(Birouri) şi C3(Turn control)";
- Expertiza tehnică "Amenajare etaj clădire garaj auto utilaje mari şi remiză P.S.I. în spaţii administrative" la Aeroportul Ştefan cel Mare Suceava;
- Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii întocmită pentru obiectivul de investiţii şi a avizelor şi acordurilor solicitate şi obţinute la faza D.A.L.I. verificată de către verificatorii tehnici de specialitate;
- Aviz de Securitate la incendiu nr.1070/22/SU-SV din 06.05.2022 (inclusiv scenariu preliminar de securitate la incendiu) la faza D.A.L.I.;
- Audit energetic, faza D.A.L.I.;
- Certificat de urbanism nr.352 din 13.10.2021.
Graficul de realizare a investiţiei va fi întocmit astfel încât să se asigure continuitatea activităţii personalului care îşi desfăşoară activitatea în spaţiile administrative. Activitatea administrativă se va desfăşura în condiţii de normalitate, fără ca aceasta să fie perturbată de activitatea proiectului.
Totodată trebuie asigurată încălzirea în aerogara existentă pe toată perioada de execuţie a lucrărilor.
În faza de pregătire a ofertei, toţi operatorii economici sunt obligaţi să analizeze detaliat documentaţiile furnizate de către autoritatea contractantă.
Pentru întocmirea corespunzătoare a ofertei, autoritatea contractantă recomandă vizitarea amplasamentului care se poate face în urma unei solicitări scrise formulate de operatorii economici interesaţi.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art.160 alin.(1) şi alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.