Valoarea estimata este de 9.438.608,42 lei lei fara TVA si cuprinde:
Cap 4: Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii: 9.413.766,18 lei (din care Pentru care exista standard de cost: 7.207.557,60 lei si Pentru care nu exista standard de cost: 2.206.208,58 lei)
Cap 5: Alte cheltuieli
5.1. Organizare de santier: 24.842,24 lei.
Achizitia lucrarilor de executie este finantata pe de-o parte, prin pr...
Valoarea estimata este de 9.438.608,42 lei lei fara TVA si cuprinde:
Cap 4: Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii: 9.413.766,18 lei (din care Pentru care exista standard de cost: 7.207.557,60 lei si Pentru care nu exista standard de cost: 2.206.208,58 lei)
Cap 5: Alte cheltuieli
5.1. Organizare de santier: 24.842,24 lei.
Achizitia lucrarilor de executie este finantata pe de-o parte, prin programul Anghel Saligny, iar pe de alta parte, din bugetul local al Comunei Doljesti, judetul Neamt. Se aplica clauza suspensiva conditionata de aprobarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, in fiecare an, de catre Consiliul Local.
Modul de derulare a contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinaţie de către Consiliul Local. Astfel, Autoritatea Contractantă va emite ordinal de incepere a lucrarilor cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile cofinantarii necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie imediat după aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli prin Hotărâre de Consiliu Local.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare privind cofinantarea nu vor fi aprobate în condiţiile sus menţionate (neexistând astfel surse de co finanţare), Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a sista contractul de lucrari.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. In cazul in care autoritatea contractanta nu va dispune de resurse financiare, contractul va fi sistat si reluat dupa asigurarea cofinantarii in vederea continuarii lucrarilor.