Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia şi contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic şi a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii REABILITAREA, MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN ORA UL SÂNTANA- ETAPA 2.
Obiectivul general al proiectului, care se urmăreşte a fi atins este modernizarea si eficientizarea sistemului de iluminat public prin ...
Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia şi contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic şi a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii REABILITAREA, MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN ORA UL SÂNTANA- ETAPA 2.
Obiectivul general al proiectului, care se urmăreşte a fi atins este modernizarea si eficientizarea sistemului de iluminat public prin inlocuirea si completarea aparatelor de iluminat pe stalpii existenti precum si achizitionarea si instalarea sistemelor de telegestiune care permit reglarea fluxului luminos la nivelul întregului obiectiv de investiti din Orasul Sântana, care in prezent nu asigura un iluminat conform standardelor.
Categoria de importanţă a lucrării de REABILITARE, MODERNIZARE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC, conform regulamentului aprobat prin H.G. nr. 766/10.12.1997 "metodologia de stabilire a categoriei de importanţă a construcţiilor", aprobat prin ord. MPLAT nr. 31/N din 02.10.1995, este "C"- construcţie de importanţă normală.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în partea scrisa si partea desenata aflata in proiectul tehnic elaborat nr. 158.1 / 30.12.2021 elaborat de Ago Proiect Engineering S.R.L..
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.