Obiectul contractului cuprinde executie de lucrari in cadrul proiectului "REABILITARE, CONSERVARE ŞI REVITALIZAREA PALATULUI CANTACUZINO-PAŞCANU ŞI A TERENULUI AFERENT" – str. Aleea Parcului nr.7, municipiul PASCANI, Jud. Iasi - SMIS 117155 .
UAT Municipiul Pascani are calitatea de beneficiar al finanţării proiectului "REABILITARE, CONSERVARE ŞI REVITALIZAREA PALATULUI CANTACUZINO-PAŞCANU ŞI A TERENULUI AFERENT" - SMIS ...
Obiectul contractului cuprinde executie de lucrari in cadrul proiectului "REABILITARE, CONSERVARE ŞI REVITALIZAREA PALATULUI CANTACUZINO-PAŞCANU ŞI A TERENULUI AFERENT" – str. Aleea Parcului nr.7, municipiul PASCANI, Jud. Iasi - SMIS 117155 .
UAT Municipiul Pascani are calitatea de beneficiar al finanţării proiectului "REABILITARE, CONSERVARE ŞI REVITALIZAREA PALATULUI CANTACUZINO-PAŞCANU ŞI A TERENULUI AFERENT" - SMIS 117155, Contract nr. 3949 din 05.03.2019, în cadrul Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 5 – "Îmbunătăţirea mediului urban şi conservarea, protecţia şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural", Prioritatea de investiţii 5.1 – "Conservarea, protejarea, promovarea şi dezvoltarea patrimoniului natural şi cultural"
Valoarea estimată a achiziţiei aprobata prin HCL 93/21.05.2020, este de 14.637.623,27 lei fără TVA si cuprinde:
• Amenajare teren – include lucrări cu caracter arheologic = 584.356,35 lei ;
• Amenajări pentru protecţia mediului – spaţii verzi = 777.839,90 lei ;
• Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului = 1.207.593,64 lei ;
• Construcţii şi instalaţii = 10.603.780,45 lei ;
• Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 555.763,01 lei ;
• Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 611.310,00 lei ;
• Organizare de şantier – lucrări de construcţii şi instalaţii = 264.396,70 lei ;
• Organizare de şantier – cheltuieli conexe = 32.583,22 lei ;
In stabilirea valorii estimate nu s-a avut in vedere valoarea diverselor si neprevazutelor, dar a fost luata în considerare pentru alegerea procedurii aplicabile.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in termen de 10(zece) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări sau informatii suplimentare adresate in termenul prevazut mai sus cu 6(sase) zile inainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile si conditiile prevãzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, se realizeazã prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziile legii.