Strazile si drumul comunal DC68 care fac obiectul prezentului contract, se afla în intravilanul si extravilanul comunei Ardusat, judetul Maramures, in localitatile Ariesu de Camp, Coltirea si Ardusat. Acestea urmeaza traseele existente, terenul fiind de utilitate publica, nefiind necesare exproprieri.
În urma investigaţiilor efectuate la faza de proiect tehnic, s-a constatat ca starea de viabilitate existentă a strazilor r...
Strazile si drumul comunal DC68 care fac obiectul prezentului contract, se afla în intravilanul si extravilanul comunei Ardusat, judetul Maramures, in localitatile Ariesu de Camp, Coltirea si Ardusat. Acestea urmeaza traseele existente, terenul fiind de utilitate publica, nefiind necesare exproprieri.
În urma investigaţiilor efectuate la faza de proiect tehnic, s-a constatat ca starea de viabilitate existentă a strazilor rurale investigate in comuna Ardusar este total necorespunzătoare pentru desfăşurarea circulaţiei în condiţii normale, cu defecţiuni ale suprafeţei de rulare şi ale complexului rutier frecvente şi pe suprafeţe întinse, cu o îmbrăcăminte rutieră neconformă cerinţelor actuale de siguranta şi confort (cu starea tehnică a suprafeţei de rulare afectata de condiţiile climaterice, cu generarea de praf şi noroi ca urmare a circulaţiei rutiere, cu viteze de circulaţie reduse etc.) şi cu infiltrarea apelor din precipitaţii în corpul drumurilor (îmbrăcăminte rutieră care permite infiltrarea apelor în corpul drumului, dispozitive de colectare şi evacuare a apelor de suprafaţă care fie lipsesc, fie sunt într-o stare tehnică necorespunzătoare, cu apele care pot stagna în zona construcţiei etc.).
Structura rutiera existente este degradata datorita lipsei lucrarilor de intretinere, neasigurarea scurgerii apelor de suprafata, nedimensionarea la actiunea fenomenului de inghet-dezghet. Structura rutiere existente un are o capacítate portanta care sa faca fata traficului actual si mai ales de perspectiva. Traficul se desfasoara cu viteza mica, autovehiculele si mjloacele de transport trebuie repaate foarte des, deci costul transportului este mult mai mare decat pe un drum modernizat.
Sistemele de scurgere a apelor existente sunt alcatuite din santuri de pamant, acestea fiind colmatate, neavand un profil si o sectiune adecvata, apa inflitrandu-se in patul drumului, generand degradari specifice.
Lungimea totala a strazilor modernizate in cadrul prezentului proiect este de L=6.433,50 mp
Termenul-limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este: cu 6 zile inainte de data limita depunerii ofertei.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 10 zile.