Feedback
I.D.: 105231337

Executie lucrari in cadrul proiectului: "Infiintare pista de biciclete in comuna Grosi, judetul Maramures".

Data publicarii
08.11.24
Coduri CPV
45233162-2
Pretul estimativ:
3.115.236,63 RON - 3.115.236,63 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Traseul in plan Traseele urmează morfologia terenului pe traseul curbelor de nivel, fiind construite in general intr-un uşor rambleu si in profil mixt, mai puţin in debleu sau la nivelul terenului natural. Pistele pentru biciclete propuse prin prezenta documentaţie sunt proiectate pentru 2 fluxuri de ciclisti, traseul propus se imparte în trei tronsoane după cum urmează: • Tronsonul I işi are originea în capătul străzii...
1. Traseul in plan Traseele urmează morfologia terenului pe traseul curbelor de nivel, fiind construite in general intr-un uşor rambleu si in profil mixt, mai puţin in debleu sau la nivelul terenului natural. Pistele pentru biciclete propuse prin prezenta documentaţie sunt proiectate pentru 2 fluxuri de ciclisti, traseul propus se imparte în trei tronsoane după cum urmează: • Tronsonul I işi are originea în capătul străzii Bradului(aproximativ km O+ 190.00) din localitatea Grosi, şi se desfaşoară spre vest, apoi coteşte spre sud, iar apoi spre nord-vest spre DC48. Face legatura între: - localităţile Groşi şi Satu Nou de Jos prin intermediul Tronsonului II Sector 2 şi a Tronsonului III; - localităţile Groşi şi Ocoliş, prin intermediul Tronsonului II Sector 2 şi a Tronsonului II Sector 1. • Tronson II Sector 1 îşi are originea în capătul străzii Sălăjeni din localitatea Ocoliş, şi se desfăşoară spre nord, spre sud-vest, apoi coteşte spre nord-est până la intersecţia cu capătul Tronsonului III(km 0+315.00) şi începutul Tronsonului II Sector 2. Face legatura între: - localităţile Ocoliş şi Satu Nou de Jos prin intermediul Tronsonului III; - localităţile Ocoliş şi Groşi, prin intermediul Tronsonului II Sector 2 şi a Tronsonului I. • Tronson II Sector 2 îşi are originea la intersecţia capătului Tronsonului II Sector 1 (km 0+706.50) şi a Tronsonului III(km 0+315.00) şi se desfăşoară spre nord-est până la intersecţia cu Tronson I(km 1+393.00). Face legătura între Tronson I, Tronson II Sector 1 şi Tronson III, astfel se obţine o continuitate a pistelor pentru biciclete • Tronson III îşi are originea în flancul drept al străzii Cireşilor(la capătul străzii) din localitatea Satu Nou de Jos şi se desfăşoară spre sud-est până la intersecţia cu capătul Tronsonului II Sector l(km O+ 706.50) şi începutul Tronsonului II Sector 2. Face legatura între : -localităţile Satu Nou de Jos şi Ocoliş prin intermediul Tronsonului II Sector 1; -localităţile Satu Nou de Jos şi Groşi, prin intermediul Tron Sector 2 si a Tronsonului I. 2. Traseul in profil longitudinal Linia roşie proiectată a fost stabilită ţinând cont de următoarele aspecte: • Asigurarea unui confort corespunzator in circulatie; • Executarea unui volum minim de lucrari (sapaturi, miscari de terasamente,etc ); • Asigurarea scurgerii apelor; • Asigurarea acceselor la proprietati; • Respectarea pasului de proiectare şi a razelor minime de racordare impuse de standardele în vigoare (STAS 863/85, STAS 10144/2-91, STAS 10144/3-91 ). Linia roşie se va proiecta asfel încat să ţină seama de surgerea apelor de pe platforma pistelor pentru biciclete. 3. Profilul transversal Elementele geometrice in profil transversal vor fi conform normelor tehnice privind proiectarea, STAS 10144/2-91 ,,Strazi. Trotuare, alei de pietoni si piste de ciclisti. Prescriptii de roiectare", in functie de ampriza existenta. Ca elemente geometrice s-au proiectat: • Lungimea totală a traseului amenajat: 3117,50 m; • Lăţimea platformei pistelor: 4,00 – 5,00 m; • Lăţimea pistelor(parte carosabilă): 3,00 m (2x1,50 m); • Lăţimea spaţiilor de siguranţă: 2x0,50 – 1,00 m; 4. Structura pistelor pentru biciclete: • 6 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16 rul 50/70; • 15 cm strat de baza piatra sparta impanata; • 20 cm strat de fundatie din balast; • 20 cm strat de forma din pamant stabilizat cu lianti hidraulici rutieri; Contractantii vor respecta proiectul tehnic, parte a documentatiei de atribuire si a prezentului caiet de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu