Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia şi contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic şi a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii " Asfaltare strazile Liviu Rebreanu, 1 Mai, Vanatorilor, Crinului şi Zorilor in oraşul Santana".
VARIANTA CONSTRUCTIVĂ DE REALIZARE A INVESTIŢIEI:
Profil transversal tip nr.1
- 6 cm strat de uzură din BA 16;
- 20 cm strat...
Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia şi contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic şi a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii " Asfaltare strazile Liviu Rebreanu, 1 Mai, Vanatorilor, Crinului şi Zorilor in oraşul Santana".
VARIANTA CONSTRUCTIVĂ DE REALIZARE A INVESTIŢIEI:
Profil transversal tip nr.1
- 6 cm strat de uzură din BA 16;
- 20 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă împănată;
- 20 cm strat inferior de fundaţie din balast
Pantă sub formă de acoperiş de 2,5 % parte carosabilă şi 4,00 % pe acostamente;
Lăţime parte carosabilă Pc = 4,00 m.
Se aplică pe următoarele străzi:
• strada Crinului km 0+000 — km 0+809,00;
• strada Vânătorilor km 0+000 — km 0+190,00;
• strada 1 Mai km 0+000 — km 0+483,00;
• strada Liviu Rebreanu km 0+000 — km 0+365,0
Profil transversal tip nr.2
- 6 cm strat de uzură din BA 16;
- 20 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă îm
- 20 cm strat inferior de fundatie din balast.
Pantă transversală unică de 2,5 % parte carosabilă spre partea stângă şi 4 % pe acostamente;
Lăţime parte carosabilă Pc = 4,00 m.
Se aplică pe următoarele străzi:
• strada Liviu Rebreanu km 0+365 — km 0+481,00.
Profil transversal tip nr.3
- 6 cm strat de uzură din BA 16;
- 15 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă împănată;
- preluare denivelări şi completări cu balast (5 cm grosime medie);
- 15 ... 25 cm pietruire existentă scarificată şi reprofilată.
Pantă sub formă de acoperiş de 2,5 % parte carosabilă şi 4 % pe acostamente;
Lăţime parte carosabilă Pc — 4,00 m.
Se aplică pe următoarele străzi:
• strada Zorilor km 0+000 — km 0+123.
Pe porţiunile unde sunt necesare lărgiri, pentru aducerea străzilor la elementele geometrice acceptate se vor realiza casete cu o structură rutieră nouă.
Pentru străzile la care s-a constatat că, carosabilul existent este ridicat ca şi cotă faţă de accesele la proprietăţile riveranilor, linia roşie proiectată a fost coborâtă pentru a se realiza un acces facil (vezi planşe profil longitudinal).
În ceea ce priveşte acostamentele acestea au fost prevăzute a fi realizate din deşeu de carieră. În situaţia in care limitele din teren nu permit realizarea acostamentelor la lăţimea din proiect, aceste pot fi reduse ca lăţime doar în urma stabilirii de comun acord cu beneficiarul lucrării.
La executarea lucrărilor se vor utiliza doar metode şi tehnologii conforme normelor, normativelor şi standardelor în vigoare, sau reglementate de către producătorii de materiale sau produse, în strictă conformitate cu prevederile proiectului tehnic (memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini etc).
Valoarea estimata totala este de 1.722.105,74 lei, fara TVA, rezultată din insumarea următoarelor valori cuprinse în Devizul general al investiţiei, după cum urmează: 4.1. Construcţii şi instalaţii = 1.722.105,74 fara TVA.
REZULTATELE FINALE ale Contractului cuprind:
i. Toate lucrările pe discipline realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini;
ii. Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate; Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor, aşa cum sunt acestea indicate la paragraful de mai jos;
iii. Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor.