Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia şi contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic şi a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ŞCOALA GIMNAZIALĂ ORŢIŞOARA", finanţat prin Planul National de Redresare si Rezilienţă – Componenta C10 Fondul local - I.3 Reabilitare clădirilor publice din oraşe şi comune, derulat prin Min...
Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia şi contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic şi a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ŞCOALA GIMNAZIALĂ ORŢIŞOARA", finanţat prin Planul National de Redresare si Rezilienţă – Componenta C10 Fondul local - I.3 Reabilitare clădirilor publice din oraşe şi comune, derulat prin Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA).
In vederea implementării obiectivul de investitii “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ŞCOALA GIMNAZIALĂ ORŢIŞOARA" Primaria Comunei Ortisoara a încheiat contractul de finanţare nr. 5646 din 17.01.2023 cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA).
Amplasamentul este situat în com. Ortisoara, jud. Timis, Nr. Cad. 104231. Suprafata terenului este de 2.302,00 mp.
Folosinta actuala a terenului - curti constructii - constructii de invatamant. Parcela este la un colt de strada si prezinta doua fronturi stradale. Pe teren se afla edificata cladirea scolii gimnaziale.
Conform H.G. 766/1997, categoria de importanţă a construcţiei propuse se va încadra în "Categoria de importanţă C ".
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în partea scrisa si partea desenata aflata in proiectul tehnic elaborat 05 / 2023 întocmit de CUBART S.R.L.,, atasat prezentei documentatii.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.