Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executarii lucrarilor de constructii si instalatii in vederea reabilitarii moderate a sediului primariei din localitatea Dobrin, comuna Dobrin in cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICA A DISPENSARULUI MEDICAL IN LOCALITATEA DOBRIN, JUD. SALAJ", finantat prin...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executarii lucrarilor de constructii si instalatii in vederea reabilitarii moderate a sediului primariei din localitatea Dobrin, comuna Dobrin in cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICA A DISPENSARULUI MEDICAL IN LOCALITATEA DOBRIN, JUD. SALAJ", finantat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local, I,3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale şi bugetul local. Valoarea estimata totala este 937.488,31 lei fara TVA, din care: - Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 835.629.22 lei fara TVA ; - Cap.4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 16.959,09 lei fara TVA; - Cap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 84.900,00 lei fara TVA. Tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia. AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctractului - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, pandemiile, epidemiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificări intervenite ca urmare a ajustării preţului contractului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016.Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 36 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 12 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare)