In cadrul contractului avand ca obiect Executie lucrari in cadrul proiectului “Refacere pod peste Valea Mare in Localitatea Mera, Comuna Baciu" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Se propune îmbunătăţirea condiţiilor actuale pentru traficul pietonal, sporirea siguranţei circulaţiei, crearea unei infrastructuri pentru r...
In cadrul contractului avand ca obiect Executie lucrari in cadrul proiectului “Refacere pod peste Valea Mare in Localitatea Mera, Comuna Baciu" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Se propune îmbunătăţirea condiţiilor actuale pentru traficul pietonal, sporirea siguranţei circulaţiei, crearea unei infrastructuri pentru reţele, îmbunătăţirea condiţiilor de colectare şi evacuare a apelor pluviale.
Pentru realizarea obiectivelor se propun următoarele lucrări:
Lucrări proiectate:
- semnalizarea şantierului pe perioada execuţiei,
- demolarea podului existent,
- execuţia patului de pozare a structurii metalice,
- montarea structurii metalice, execuţia umpluturilor, peretelui din zidarie de piatra,
- execuţia rampelor de acces,
- execuţia lucrărilor in albie
- montarea parapetilor si semnalizarea rutiera,
- redeschiderea circulaţiei pe pod;
Intreruperea lucrarilor va avea loc doar pe perioada executiei lucrarilor de infrastrctura. Durata intreruperii complete a traficului rutier in zona podului proiectat si devierea circulatiei pe varianta ocolitoare nu poate sa depaseasca o saptamana, fapt care va reiesi din Oferta tehnica. Ofertantii isi vor asuma acest fapt printr-o descrierea ampla, detaliata a metodei de intrerupere a traficului si de executie a lucrarilor de infrastructura a podului. Intreruperea traficului si lucrarile de infrastructura vor aparea in Graficul de executie propus cu o durata de maxim 1 saptamana ( 7 zile calendaristice).
Valoarea estimata a contractului este de 872.000,00 lei, fara TVA, din care :
CAPITOLUL 1: Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.4 Cheltuieli pentru relocarea / protectia utilitatilor 5,000 lei, fara TVA
CAPITOLUL 4: Cheltuieli pentru investitia de baza
Constructii si instalatii 850,000 lei, fara TVA
CAPITOLUL 5: Alte cheltuieli
Organizare de santier
5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 17.000 lei, fara TVA
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste un termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 7 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor