In urma studiului efectuat asupra obiectivului de investitii s-a constatat ca deversarea apelor uzate menajere din localitatile Popesti si Corusu se realizeaza in conditii improprii.
Scopul lucrarii este realizarea unui sistem de colectare si transport ape uzate, aferent localitatilor Popesti, Corusu.
- Imbunatatirea calitatii efluentului (Paraul Popesti)
- Conformitatea cu principiile si prevederile Directivei nr. 91/271...
In urma studiului efectuat asupra obiectivului de investitii s-a constatat ca deversarea apelor uzate menajere din localitatile Popesti si Corusu se realizeaza in conditii improprii.
Scopul lucrarii este realizarea unui sistem de colectare si transport ape uzate, aferent localitatilor Popesti, Corusu.
- Imbunatatirea calitatii efluentului (Paraul Popesti)
- Conformitatea cu principiile si prevederile Directivei nr. 91/271/CE privind Epurarea Apelor Uzate
- Identificarea componentelor prioritare a fost facuta pe baza masterplanului Companiei de Apa Somes S.A., masterplan aflat in derulare
- Obligativitatea indeplinirii cerintelor tratatului de aderare;
- Cerintele de implementare a masurilor obligatorii;
- Obligativitatea de a se asigura sustinerea economica a investitiei pe termen lung;
- Crearea unui concept modern de operare;
- Conformitatea cu Directiva Consiliului nr. 98/83/CE privind calitatea apei destinate consumului uman
- Cresterea nivelului de confort edilitar in zona studiata
- Imbuntatirea sigurantei publice
- Investitia vine si in completare la Proiectul Operational de Infrastrctura Mare – mai exact prin contractul de lucrari CL10- Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si apa uzata in UAT Apahida, UAT Baciu, UAT Feleacu si UAT Floresti.
Valoarea estimata a contractului este de 14,222,909.10 lei, fara TVA, din care :
CAPITOLUL 1: Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 2,000.00 lei, fara TVA
1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor 20,000.00 lei, fara TVA
CAPITOLUL 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 360,000.00 lei, fara TVA
CAPITOLUL 4: Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii 10,102,854.24 lei, fara TVA
4.1.1 Pentru care exista standard de cost 10,102,854.24 lei, fara TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 328,752.00 lei, fara TVA
4.2.1 Pentru care exista standard de cost 328,752.00 lei, fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 3,287,520.00 lei, fara TVA
4.3.1 Pentru care exista standard de cost 3,287,520.00 lei, fara TVA
4.5 Dotări 100,000.00 lei, fara TVA
4.5.1 Pentru care exista standard de cost 100,000.00 lei, fara TVA
CAPITOLUL 5: Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier 21,782.86 lei, fara TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 19,616.21 lei, fara TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului 2,166.65 lei, fara TVA
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste un termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare pana in a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor