În urma analizei situaţiei existente au fost identificate ca fiind necesare următoarele lucrari împărţite pe categorii/ obiecte (pentru care au fost elaborate proiectele tehnice DTAC/ PTE/DDE):
Obiectul 1- Modernizarea şi extinderea instalaţiilor de tratare a aerului.
Obiectul 2-Modernizarea şi extinderea infrastucturii de fluide mediale.
Sub-obiect 2.1.Instalaţii de distribuţie oxigen.
Obiect 2- Modernizarea şi extin...
În urma analizei situaţiei existente au fost identificate ca fiind necesare următoarele lucrari împărţite pe categorii/ obiecte (pentru care au fost elaborate proiectele tehnice DTAC/ PTE/DDE):
Obiectul 1- Modernizarea şi extinderea instalaţiilor de tratare a aerului.
Obiectul 2-Modernizarea şi extinderea infrastucturii de fluide mediale.
Sub-obiect 2.1.Instalaţii de distribuţie oxigen.
Obiect 2- Modernizarea şi extinderea infrastructurii de fluide medicale.
Sub-obiect 2.2. Instalaţii de distribuţie gaze medicale (vacuum, aer comprimat, protoxid de azot, dioxid de carbon).
Obiectul 3- Modernizarea instalaţiilor electrice- instalaţii pize şi forţă.
Obiectul 4- Modernizarea instalaţiilor de detecţie, semnalizare şi alarmare incendii- montare detecţie de oxigen.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în cadrul documentatiei tehnice elaborate pentru: Creşterea siguranţei pacienţilor în structuri spitaliceşti publice prin reabilitarea, modernizarea şi extinderea instalaţiei de detecţie, semnalizare şi alarmare incendii, a infrastructurii de fluide medicale şi a instalaţiilor electrice şi de ventilare şi tratare a aerului pentru clădirea spitalului Dr.Caius Tiberiu Spârchez (Proiect nr.75/2023) şi a documentelor suport.
Devizul general prevede următoarele sume:
Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii:
-Executie lucrari, cap.2 din devizul general- 354.873,44 lei (fara TVA);
Capitolul 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază
-Executie lucrari, pct.4.1 din devizul general- 7.028.229,15 lei (fara TVA)
-Executie lucrari, pct.4.3 din devizul general- 564.662,55 lei (fara TVA)
-Executie lucrari, pct.4.2 din devizul general- 4.563.904,90 lei (fara TVA)
Capitolul 5 Alte cheltuieli
Organizare de şantier
-Executie lucrari, pct.5.1.1 din devizul general- 27.777,47 lei (fara TVA)
-Executie lurari, ptct.5.1.2 din devizul general- 5,000.00 lei (fara TVA)
Total pentru prezenta procedură de achiziţie publică- 12.749.024,75 lei (fara TVA)
Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare, primite în termenul menţionat mai sus, în a 8-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.