Feedback
I.D.: 84763868

Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BOBOTA, JUDETUL SALAJ"

Data publicarii
18.07.23 Exista 63.729 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
04.08.23
Pretul estimativ:
14.729.228,26 RON - 14.729.228,26 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.07.23 Publicat la 28.07.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executia lucrarilor privind modernizarea unor tronsoane de drumuri comunale DC1A, DC1B, DC1C si strazi in localitatile apartinatoare comunei Bobota, Bobota, Dersida si Zalnoc, pe o lungime totala de 9145m conform proiectul tehnic de executie nr. 06/2023 intocmit de S.C. DRUMCONSULT S.R.L ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executia lucrarilor privind modernizarea unor tronsoane de drumuri comunale DC1A, DC1B, DC1C si strazi in localitatile apartinatoare comunei Bobota, Bobota, Dersida si Zalnoc, pe o lungime totala de 9145m conform proiectul tehnic de executie nr. 06/2023 intocmit de S.C. DRUMCONSULT S.R.L pentru obiectivul de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BOBOTA, JUDETUL SALAJ" Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 14.729.228,26 lei fara TVA, din care: a) Cap 4.1. Constructii si instalatii: 14.679.228,26 lei fara TVA b) Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii Organizare de santier: 50.000,00 lei fara TVA AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului . - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferi modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 24 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de minim 60 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 16.02.24
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC 70B SI DC 70C IN COMUNA BUCIUMI, JUDETUL SALAJ" 15.03.23
Execuţie de lucrari în cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CIZER (SATUL CIZER), JUDETUL SĂLAJ - LUCRĂRI SUPLIMENTARE" 24.07.24
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" 12.01.24
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «ASFALTARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CRISTOLŢ,JUDEŢUL SĂLAJ PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE INVESTIŢII “ANGHEL SALIGNY"» 20.02.24
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Execuţie lucrări de construire capela în cadrul obiectivului de investiţii «CONSTRUIRE CAPELĂ MORTUARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.05.23
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "CENTRU COMUNITAR INTEGRAT IN NAPRADEA" 20.04.23