Contractul are ca obiect executia lucrarilor de modernizare a drumurilor comunale DC70C si DC70B situate in intravilanul si extravilanul comunei Buciumi, judetul Salaj, pe o lungime de 5830 m din care, 1800 m pe DC70B si 4030 m pe DC 70C.
Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 21/2022 ca parte componenta a documentatiei de atribuire ...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de modernizare a drumurilor comunale DC70C si DC70B situate in intravilanul si extravilanul comunei Buciumi, judetul Salaj, pe o lungime de 5830 m din care, 1800 m pe DC70B si 4030 m pe DC 70C.
Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 21/2022 ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 73 de luni ( 1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrarilor) + 12 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie.
Detalii suplimentare se gasesc in caietul de sarcini cu Proiectul tehnic de executie nr. 21/2022 cu listele cuprinzand cantitatile de lucrari ce fac parte din documnetatia de atribuire