Feedback
I.D.: 90162172

Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
04.12.23 Exista 67.973 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
12.01.24
Pretul estimativ:
8.402.502,38 RON - 8.402.502,38 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1197567.pdf
  2. 2. Caiet de sarcini_drumuri Lozna-semnat.doc
  3. 2. Proiect tehnic_anexa CS.part1-semnat.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de modernizare a 2 drumuri comunale, 10 străzi in lungime totala de 5333,00m şi realizarea unui pod conform proiectului tehnic de executie nr. 05/2023 intocmit de S.C. ELCRIROM CONCEPT S.R.L. pentru obiectivul de investitie “MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de modernizare a 2 drumuri comunale, 10 străzi in lungime totala de 5333,00m şi realizarea unui pod conform proiectului tehnic de executie nr. 05/2023 intocmit de S.C. ELCRIROM CONCEPT S.R.L. pentru obiectivul de investitie “MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ". Valoarea estimata a contractului este de 8.402.502,38 lei fara TVA din care: Cap. 1.2 Amenajarea terenului: 119.221,50 lei fara TVA; Cap. 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială: 30.660,00 lei fara TVA; Cap 4.1. Constructii si instalatii: 8.152.620,88 lei fara TVA; Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 100.000,00 lei fara TVA. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, pandemiile, epidemiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificări intervenite ca urmare a ajustării preţului contractului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016. Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 76 de luni (1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrarilor + 15 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie) Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "CENTRU COMUNITAR INTEGRAT IN NAPRADEA" 20.04.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «REABILITARE CĂMIN CULTURAL ÎN SAT MAL NR. 93, COMUNA SÂG JUDEŢUL SĂLAJ» 20.03.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARĂ CU APĂ ÎN COM.BUCIUMI, JUD. SĂLAJ" 02.04.24
Execuţia lucrărilor de modernizare cămin cultural în localitatea Sâncraiu Silvaniei în cadrul proiectului «MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ» 25.06.21
Execuţia lucrărilor de construire cantina sociala în cadrul proiectului «CONSTRUIRE CANTINA SOCIALA, IMPREJMUIRE,RACORDURI SI BRANSAMENTE UTILITATI» 22.07.22
Execuţie de lucrări pentru obiectivele de investitii: LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» si LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ» 30.09.20
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SEDIULUI PRIMARIEI PLOPIŞ, JUDETUL SALAJ" 17.06.24
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "EFICIENTIZAREA ENERGETICĂ A SEDIULUI PRIMĂRIEI DRAGU, JUDEŢUL SĂLAJ" 12.03.24