Valoarea estimata a achiziţiei este constituita din următoarele linii bugetare (valori fără TVA): 1.332.884,38 lei fără TVA:
Capitolul 1: Amenajarii pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala – 2.500 lei fara TVA;
Capitolul 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii - 9.426,76 lei fără TVA
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 9.426,76 lei...
Valoarea estimata a achiziţiei este constituita din următoarele linii bugetare (valori fără TVA): 1.332.884,38 lei fără TVA:
Capitolul 1: Amenajarii pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala – 2.500 lei fara TVA;
Capitolul 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii - 9.426,76 lei fără TVA
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 9.426,76 lei fără TVA
Capitolul 4: Cheltuieli pentru investiţia de bază – 1.289.585,57 lei fără TVA
4.1 Construcţii şi instalaţii – 1.045.735,06 lei fără TVA
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 108.000 lei fără TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 864.600 lei fără TVA
Capitolul 5: Alte cheltuieli – 31.372,05 lei fără TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 20.914,70 lei fara TVA;
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 10.457,35 lei fara TVA;
Amplasament: Judeţul Satu Mare, Loc. Socond (Com. Socond), Nr. 177/a
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele din cadrul PT şi include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare ) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
IMPORTANT! Ofertantii se vor asigura ca detin toate autorizatiile/licentele/avizarile/atestatele necesare si impuse prin legislatia in vigoare, pentru a putea derula toate activitatile/lucrarile/serviciile din cadrul prezentului contract.
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:
• Toate lucrările pe discipline realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini;
• Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate; Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor, aşa cum sunt acestea indicate la paragraful de mai jos;
• Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor.