In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de constructii pentru realizarea unui pod destinat vehiculelor cu o greutate maxima de 11.5t pe osie conform proiectului tehnic de executie nr. 03/2024 intocmit de S.C. INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L. pentru obiectivul de investitie "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL ALM...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de constructii pentru realizarea unui pod destinat vehiculelor cu o greutate maxima de 11.5t pe osie conform proiectului tehnic de executie nr. 03/2024 intocmit de S.C. INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L. pentru obiectivul de investitie "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL ALMAS IN LOCALITATEA TIHAU, COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ"
Valoarea estimata a contractului este de 4.147.823.54 lei fara TVA din care:
Cap. 1.2 Amenajarea terenului: 138.294,95
Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducere la starea initiala: 36.720,59
Cap. 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilizatorilor : 142.287,69
Cap. 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 20.000,00
Cap 4.1. Constructii si instalatii: 3.764.489,59 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizarea de santier: 46.030,72
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, pandemiile, epidemiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificări intervenite ca urmare a ajustării preţului contractului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016.
Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 70 de luni (1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrarilor si 9 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie)
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).