Feedback
I.D.: 103197793

Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL ALMAS IN LOCALITATEA TIHAU, COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ"

Data publicarii
25.09.24
Coduri CPV
45221100-3 45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
18.10.24
Pretul estimativ:
4.147.823,54 RON - 4.147.823,54 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.09.24 Publicat la 09.10.24 Publicat la 11.10.24 Publicat la 14.10.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de constructii pentru realizarea unui pod destinat vehiculelor cu o greutate maxima de 11.5t pe osie conform proiectului tehnic de executie nr. 03/2024 intocmit de S.C. INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L. pentru obiectivul de investitie "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL ALM...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de constructii pentru realizarea unui pod destinat vehiculelor cu o greutate maxima de 11.5t pe osie conform proiectului tehnic de executie nr. 03/2024 intocmit de S.C. INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L. pentru obiectivul de investitie "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL ALMAS IN LOCALITATEA TIHAU, COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ" Valoarea estimata a contractului este de 4.147.823.54 lei fara TVA din care: Cap. 1.2 Amenajarea terenului: 138.294,95 Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducere la starea initiala: 36.720,59 Cap. 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilizatorilor : 142.287,69 Cap. 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 20.000,00 Cap 4.1. Constructii si instalatii: 3.764.489,59 lei fara TVA; Cap. 5.1. Organizarea de santier: 46.030,72 Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, pandemiile, epidemiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificări intervenite ca urmare a ajustării preţului contractului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016. Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 70 de luni (1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrarilor si 9 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie) Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii «MODERNIZARE STRADA VĂII ŞI CONSTRUIRE POD PESTE VALE ÎN LOCALITATEA CHEUD, COMUNA NĂPRADEA, JUDEŢUL SĂLAJ» 19.07.23
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" 12.01.24
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «ASFALTARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CRISTOLŢ,JUDEŢUL SĂLAJ PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE INVESTIŢII “ANGHEL SALIGNY"» 20.02.24
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ» 19.04.24
Execuţie pod în cadrul proiectului "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE ÎN COMUNA CRISTOLŢ, JUDEŢUL SĂLAJ" 18.01.23
Execuţie de lucrări pentru obiectivul de investitii: "CONSTRUIRE POD PESTE VALEA CIZERULUI, ÎN LOCALITATEA PLESCA, COMUNA CIZER, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.09.23
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "MODERNIZARE ARTERE RUTIERE ÎN LOCALITATILE PLOPIŞ ŞI IAZ, COMUNA PLOPIŞ, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.05.24
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "CENTRU COMUNITAR INTEGRAT IN NAPRADEA" 20.04.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23