Contractul are ca obiect executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitii “MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC22A SI STRAZI IN COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ, ETAPA I" in conformitate cu proiectul tehnic de executie nr. 05/2023 intocmit de S.C. ROAD MOND S.R.L.. Se vor executa lucrari de modernizare a unui numar de 7 străzi din comuna SURDUC, constand in modernizarea acestor străzi pe o lungime totala de 2510,00m.
Caracterist...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitii “MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC22A SI STRAZI IN COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ, ETAPA I" in conformitate cu proiectul tehnic de executie nr. 05/2023 intocmit de S.C. ROAD MOND S.R.L.. Se vor executa lucrari de modernizare a unui numar de 7 străzi din comuna SURDUC, constand in modernizarea acestor străzi pe o lungime totala de 2510,00m.
Caracteristicile tehnice şi cantităţile de lucrări ce trebuie executate în cadrul acestui obiectiv de investiţii sunt prevăzute în mod detaliat în anexa la caietul de sarcini (ce face parte integrantă din acesta) - Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, grafic general de realizare a investiţiei publice şi explicitarea soluţiilor.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusiv pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor si instalatiilor, in special instalatii electrice;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Contract de executie de lucrari va fi semnat pe o perioada de 42 de luni (6 luni executie de lucrari + 36 de luni perioada de garantie de buna executie),
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 36 de luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.