Feedback
I.D.: 93670257

Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC22A SI STRAZI IN COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ, ETAPA I"

Data publicarii
23.02.24 Exista 60.323 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
12.03.24
Pretul estimativ:
2.925.597,00 RON - 2.925.597,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.02.24 Publicat la 05.03.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executarii lucrarilor modernizarea unui numar de 7 străzi din comuna SURDUC, în cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC22A SI STRAZI IN COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ, ETAPA I". Valoarea estimata totala este 2.925.597,00 lei fara TVA, di...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executarii lucrarilor modernizarea unui numar de 7 străzi din comuna SURDUC, în cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC22A SI STRAZI IN COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ, ETAPA I". Valoarea estimata totala este 2.925.597,00 lei fara TVA, din care: Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 2.925.597,00 lei fara TVA ; AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctractului - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, pandemiile, epidemiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificări intervenite ca urmare a ajustării preţului contractului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 6 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 36 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «REABILITARE CĂMIN CULTURAL ÎN SAT MAL NR. 93, COMUNA SÂG JUDEŢUL SĂLAJ» 20.03.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «EFICIENTIZARE ENERGETICĂ LA CLĂDIRE SCOALĂ SURDUC-CORP A(NOU)» 07.03.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «EFICIENTIZARE ENERGETICĂ LA CLĂDIRE SCOALĂ SURDUC-CORP A(NOU)» 15.07.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CAMIN CULTURAL CRISTOLŢEL COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 22.03.24
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «I INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI RACORDURI DE CANALIZARE IN LOCALITATILE SURDUC, TIHAU, CRISTOLTEL, COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ" 16.10.24
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL ALMAS IN LOCALITATEA TIHAU, COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ" 18.10.24
Execuţie de lucrări pentru obiectivele de investitii: LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» si LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ» 30.09.20
Execuţie lucrări de repartii curecte la dispensarele din Surduc si Tihau, caminul cultural din Tihau si amenajare si dotare vestiare teren sintetic la Scoala Generala din Tihau, cu loturile: LOT 1: "REPARTII CAPITALE DISPENSAR SAT SURDUC, COMUNA SURDUC"; LOT 2: "REPARTII CAPITALE DISPENSAR SAT TIHAU, COMUNA SURDUC"; LOT 3: "REPARTII CAPITALE CAMIN CULTURAL SAT TIHAU, COMUNA SURDUC"; LOT 4: "AMENAJARE SI DOTARE VESTIARE PENTRU TEREN SINTETIC, SAT TIHAU, COMUNA SURDUC" 24.09.21
Executia de lucrari in cadrul proiectului "MODERNIZAREA REŢELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA HOROATU CRASNEI, JUDEŢUL SĂLAJ - lucrari suplimentare" 19.05.23