Feedback
I.D.: 102834239

Executie lucrari în cadrul proiectului "REABILITAREA MODERATĂ A ŞCOLII GENERALE DIN COMUNA RĂCHITOVA, ÎN VEDEREA CREŞTERII EFICIENŢEI ENERGETICE A CLĂDIRII"

Data publicarii
17.09.24
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
1.845.867,66 RON - 1.845.867,66 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Şcoala generală clasele I -VIII s-a amplasat în apropiere de centrul comunei, unde se găsesc şi celelalte instituţii şi servicii de interes public: sediul Primăriei, dispensarul, magazinul sătesc dar şi în imediata apropiere a zonei de locuit care este compusă din gospodării particulare, cu case având un regim mic de înălţime. Prin prezentul proiect sunt prevăzute lucrări după cum urmeaza: - Lucrări de demolare parţială a ...
Şcoala generală clasele I -VIII s-a amplasat în apropiere de centrul comunei, unde se găsesc şi celelalte instituţii şi servicii de interes public: sediul Primăriei, dispensarul, magazinul sătesc dar şi în imediata apropiere a zonei de locuit care este compusă din gospodării particulare, cu case având un regim mic de înălţime. Prin prezentul proiect sunt prevăzute lucrări după cum urmeaza: - Lucrări de demolare parţială a unor elemente: sobe existente, coşuri de fum (coşurile de fum reprezintă punţi termice) si pereţi nestructurali interiori - Lucrări de reabilitare locala a şarpantei (daca este cazul- se vor identifica la momentul demolării coşurilor de fum) si îmbunătăţiri locale ale invelitorii si sistemelor de captare ape pluviale - Lucrări de intervenţii structurale si nestructurale privitoare la recompartimentarile interioare si golurile tamplariilor (demolări, si propuneri de pereţi noi, ajustarea unor goluri de usi sau ferestre) - Lucrări de termoizolatii la faţade, placa pe sol, planseu spre pod - înlocuirea instalaţiilor. - Schimbarea tamplariilor exterioare existente cu unele performante energetic - Lucrări de refacere a finisajelor interioare in zonele unde s-a intervenit (pardoseli, local pereţi, tavan) si înlocuire a uşilor interioare. - Lucrări de construcţii la terasele exterioare si a treptelor in vederea conformării cu cerinţa de siguranţa in exploatare, corelarea cu noua cota de nivel a pardoselilor interioare si realizarea unor noi cai de evacuare; - Lucrări de echipare a clădirii cu instalaţii IDSAI (instalaţii de detectare, semnalizare si avertizare incendiu) - Lucrări de ignifugare a planseului de lemn si a şarpantei conform prevederilor SSI Lucrări de amplasare si echipare cu staţiile de incarcare electrica- amplasate conform plan de situaţie specific. Fata de lucrările aferente suprafeţei reabilitate energetic (738.11 mp- delimitati in planşa A13), la solicitarea beneficiarului sunt prevăzute si lucrări in afara suprafeţei reabilitate energetic astfel: - Termosistem la faţade - Echipare cu instalaţii electrice si termice - Schimbarea tamplariilor exterioare existente cu tâmplarii eficiente energetic. Cu caracter de recomandare si cu posibilitate de realizare ulterior in baza prevederilor legale raman a fi realizate următoarele lucrări: Echiparea cu instalaţii de ventilaţie descentralizata in sălile de clasa din demisol - Renovarea bailor de la demisol - Refacerea finisajelor la pardoseli la demisol - Refacerea drumului de incinta si amenajarea parcărilor pe parcela Construcţia proiectată se încadrează la CATEGORIA “C" DE IMPORTANŢĂ - Construcţii de importanţă normală (conform HGR nr. 766/1997), CLASA DE IMPORTANŢĂ III (conform P 100-2013). Valoarea estimată totală a contractului este de: 1.845.867,66 lei fără TVA. Durata contractului este de 6 luni calendaristice. La acestea se adaugă perioada de garanţie a lucrărilor, minim 36 luni. Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016 este cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare (daca acestea au fost primite in termen), in conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016 cu 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu