Proiectul propune urmatoarele categorii de lucrări:a.Lucrări de desfiinţare/ demolare/ refacere parţiala a corpuluide clădire existentb.Lucrări de construire corpuri noi de clădire - extindere corp C1c.Amenajari exterioarea) Lucrări de desfiinţare/ demolare/ refacere parţiala a corpuluide clădire existentDesfiinţarea/demolarea/ parţiala a corpului existent de clădire. Se vor desfiinţa in ordine acoperişul, planseul de lemn ...
Proiectul propune urmatoarele categorii de lucrări:a.Lucrări de desfiinţare/ demolare/ refacere parţiala a corpuluide clădire existentb.Lucrări de construire corpuri noi de clădire - extindere corp C1c.Amenajari exterioarea) Lucrări de desfiinţare/ demolare/ refacere parţiala a corpuluide clădire existentDesfiinţarea/demolarea/ parţiala a corpului existent de clădire. Se vor desfiinţa in ordine acoperişul, planseul de lemn subdimensionat de peste parter, pereţii propuşi spre desfiinţare. Pereţii menţinuţi si fundaţiile aferente acestor pereţi se vor consolida conform prevederilor Expertizei tehnice si soluţiei din proiectul de strctura din prezenta documentaţie. Se vor realiza cadre formate din din stâlpi si grinzi din beton armat, cu adancimi de fundare corespunzătoare. Se va realiza planseu peste parter din b.a.,rezemat pe grinzile cadrelor noi.b) Lucrări de construire corpuri noi de clădire - extindere corp C1Extinderea si supraetajarea corpului C1, rezuntand o cladirea cu regimul de inaltime Ds+P+IE, alcatuita din 4 tronsoane, despartite cu rosturi seismice de min 5 cm latime. Noul ansamblu va pastra funcţiunea de şcoala generala (clasele 1-8). Dupa realizarea intervenţiilor asupra corpului existent-Cl, acesta se va extinde pe doua direcţii:Spre sud se va extinde cu doua tronsoane, Corp 2 si Corp 3 propus, cu regim de inaltime P+1E,respectiv Ds partial+P+lE. Spre est se va extinde, cu rost seismic, cu un corp, Corp 4 propus, cu regim de inaltime Ds +P partial+lE parţial. Peste toate corpurile acoperisul va fi de tip terasa necirculabila, in afara de corpul 4 peste care acoperişul va fi de tip terasa circulabila.c) Amenajari exterioareAmenajarea terenului ramas dupa realizarea lucrărilor de constructie conform planului de situatie. Amenajarea unor alei pietonale pentru a facilita accesul in clădire si către spaţiul de recreaţie. Acestea se vor realiza din dale de beton prefabricate, amplasate pe un strat de nisip de 5 cm si un strat de balast compactatat de 20 cm. Trotuarul de garda, rampele si platforma de deşeuri se vor pava cu dale de beton prefabricate pe un strat de 5 cm de nisip, insa vor avea ca suport placa de 10 cm de beton, turnat peste un strat de folie polietilena si un strat de 20 cm de balast compactat.Se vor utiliza borduri prefabricate din beton, pentru alei pietonale, montate la partea exterioară a aleilor /trotuarelor, avand cota superioara la fata platformelor pe care le mărginesc exceptând zona de rampe de pe latura de sud a caldirii, unde bordura va fi montată astfel incât fata superioara a aceseia sa fie cu 10 cm mai sus fata de cota superioara a rampei (se va crea astfel un rebord, cu h=10 cm). Se vor utiliza balustrade de protectie, avand H=90 cm, in zonele unde diferenta de nivel esta mai mare de 20 cm., sau in zonele unde au fost proiectate rampe pietonale. Aceste balustrade de protectie, vor avea montanti verticali la pas de max 10 cm, si vor fi pevazute la partea superioara cu 2 mâini curente, la 60, respectiv 90 cm.In incinta se vor realiza doua accese carosabile si platforme carosabile, ocazional pietonale, de a lungul careia sunt amenajate 9 locuri de parcare. Zona carosabila este realizata din straturi dale de 8cm, nisip compactat-5cm, balast compactata-30cm si piatra sparta pentru aducerea la cota.Aleile pietonale si carosabile se vor executa cu panta de max 2 % transversal, fie spre terenul natural, fie spre rigolele din beton prefabricat propuse, prevăzute cu capac pietonal/carosabil din beton. Aceste rigole vor fi executate conform planşelor de instalatii sanitare.Cele doua accese carosabile vor fi racordate la drumul de acces, DN6, prin raze de 12 m, iar ca stratificatie, aceste zone vor fi rezolvate cu straturile similare cu celea ale drumului la care se racordeaza. Se vor prevedea rigole carosabile in zona de racord la DN6, care sa asigure continuitatea şanţurilor de scurgere a apelor pluviale ale drumului.