Executie lucrari în cadrul proiectului '' Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la Scoala Generala din Oras Sebis''
Valoarea estimata a procedurii este de 6.786.614,01 lei si se compune din:
Capitolul 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii : 43.065,40 lei fara TVA
Capitolul 4: Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii: 5....
Executie lucrari în cadrul proiectului '' Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la Scoala Generala din Oras Sebis''
Valoarea estimata a procedurii este de 6.786.614,01 lei si se compune din:
Capitolul 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii : 43.065,40 lei fara TVA
Capitolul 4: Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii: 5.623.187,06 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale : 197.835,29 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj : 887.500,00 lei fara TVA
Capitol 5 Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier: 35.026,26 lei fara TVA
Nota : Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările
ulterioare.
Valorile mai sus precizate includ toate costurile pe care viitorul executant le va angaja pentru realizarea tuturor obligatiilor ce ii revin potrivit documentatiei de atribuire, obligatii care se vor considera asumate intocmai de catre ofertanti la data depunerii ofertei.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Astfel:
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.