Prin această achiziţie se doreşte satisfacerea necesităţii modernizării/reabilitarii termice 8 blocuri de locuinte din Orasul Darmanesti, Judetul Bacau. Prin realizarea acestor lucrări se intenţionează să se îmbunătăţească condiţiile de viata ale locatarilor, cresterea confortului si eficientizarea resurselor de energie termica pe timp iarna.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de1.667.823,98 lei fara TVA con...
Prin această achiziţie se doreşte satisfacerea necesităţii modernizării/reabilitarii termice 8 blocuri de locuinte din Orasul Darmanesti, Judetul Bacau. Prin realizarea acestor lucrări se intenţionează să se îmbunătăţească condiţiile de viata ale locatarilor, cresterea confortului si eficientizarea resurselor de energie termica pe timp iarna.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de1.667.823,98 lei fara TVA constituita astfel:
- a) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii (Cap.4.1 din Deviz): 1.628.943,98 lei fara TVA;
- b) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz): 12.000,00 lei fara TVA;
- c) Dotari (Cap. 4.5. din Deviz): 26.880,00 fara TVA
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 28/2008, cap. 5.3.) respectiv suma de 7.688,37 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare. In aplicarea dispozitiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 16 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;