Feedback
I.D.: 52896048

Executie lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare

Data publicarii
23.12.20 Exista 79.073 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
29.01.21
Pretul estimativ:
267.872,46 RON - 267.872,46 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 24.12.20 Publicat la 05.01.21 Publicat la 11.01.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie este reprezentat de "Executia de lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare" - respectiv de a analiza documentatiile elaborate si puse la dispozitie pentru fiecare dintre imobilele ce vor face obiectul interventiilor pentru imbunatatirea conditiilor de locuit si de a executa lucrarile de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuir...
Obiectul contractului de achiziţie este reprezentat de "Executia de lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare" - respectiv de a analiza documentatiile elaborate si puse la dispozitie pentru fiecare dintre imobilele ce vor face obiectul interventiilor pentru imbunatatirea conditiilor de locuit si de a executa lucrarile de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare propuse, cu incadrare in bugetul estimat si alocat pentru aceasta achizitie de lucrari. Codul CPV aferent achiziţiei: - Cod 45453000-7 – Lucrări de reparaţii generale şi de renovare. Prevederile prezentului Caiet de Sarcini se aplică pentru toate activităţile desfăşurate în cadrul contractului de execuţie lucrări de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare, conform clauzelor contractuale. Executantul va avea în vedere a executa lucrările de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare în conformitate cu normele tehice în vigoare, respectiv documentaţia tehnică pusă la dispoziţie de beneficiarul investiţiei. De asemenea, este foarte important ca executantul să analizeze în detaliu şi cu foarte multă responsabilitate toate aspectele şi particularităţile ce ţin de executarea, finalizarea şi recepţionarea în termenul contractat a lucrărilor de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare. Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către agentul economic desemnat câştigător, denumit în continuare Ofertant, a următoarelor activităţi: 1. ETAPA I a. Analiza documentatiilor elaborate si puse la dispozitie pentru fiecare dintre imobilele ce vor face obiectul interventiilor pentru imbunatatirea conditiilor de locuit, in vederea identificarii lucrarilor ce vor trebui executate. 2. ETAPA II a. Asigurarea materialelor, produselor, echipamentelor, respectiv transportul acestora pe şantier în vederea executării tuturor lucrărilor de reparaţii curente descrise mai jos. 3. ETAPA III a. Dezafectarea materialelor neconforme, respectiv colectarea selectivă a deşeurilor rezultate şi transportul acestora în condiţiile legale privind protecţia mediului la zone special amenajate pentru deşeuri. b. Executantul va avea în vedere ca azbestul rezultat să fie transportat şi depozitat în locuri special amenajate, conform legislaţiei în vigoare. c. Lucrările de dezafectare a materialelor existente se vor derula în condiţii de protecţie în muncă şi a mediului înconjurător. 4. ETAPA IV a. Realizarea tuturor lucrărilor de reparaţii curente pentru construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor tehnice, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. b. Efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor, pentru fiecare locuinţă individuală în parte, executantul prezentând un referat cu toate lucrările executate. c. Referatul va fi însoţit de toate documentele care certifica calitatea lucrărilor executate, calitatea materialelor puse în operă, cărţi tehnice, agrement tehnic, după caz. d. În timpul execuţiei lucrărilor de reparaţii curente se va păstra curat locul de muncă, vor fi protejate bunurile care nu fac obiectul lucrării pentru a nu fi distruse. Ofertantul trebuie să aibă în vedere încă de la început faptul că, la finalizarea contractului, acesta trebuie să aibă toate lucrările recepţionate, respectiv să existe procesul - verbal de recepţie semnat de către beneficiarul investiei, cu admiterea recepţiei la terminarea tuturor lucrărilor. Garanţia minimă acordată lucrărilor de reparaţii curente – 3 ani de la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Ofertantul va avea în vedere la elaborarea ofertei costurile necesare pentru toată perioada garanţiei lucrărilor precum şi realizarea eventualelor remedieri de către acesta, ce pot fi necesare în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, după caz. Pentru elaborarea ofertei, ofertantul va vizita amplasamentul, în vederea cuantificării tuturor costurilor pentru realizarea lucrărilor de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare, pentru fiecare locuinţă individuală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare 03.01.22
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei de lucrări şi execuţie lucrări de construcţii pentru proiectul "Modernizarea parcului auto de transport călători din municipiul Tulcea prin Achiziţionarea de vehicule nepoluante pentru transportul public", cod SMIS 130588  
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului C5-A3.1-177 - "Reabilitare energetică bloc 1, str. Gării nr. 2, bloc 2, str. Gării nr. 4, bloc 5, str. Gării nr. 10, bloc 6, str. Gării nr. 12, bloc 8, str. Gării nr. 16, bloc 9, str. Gării nr. 18, bloc 10, str. Gării nr. 20, bloc 11 str. Gării nr. 22" din Municipiul Tulcea  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări de construcţii Lot I Înfiinţare Depou, modernizare şi înfiinţare 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS pentru proiectul "Modernizarea parcului auto de transport călători din municipiul Tulcea prin Achiziţionarea de vehicule nepoluante pentru transportul public", cod SMIS 130588  
Lucrări de extindere şi modernizare a sediului Poliţiei Locale Tulcea, instalarea şi dotarea sistemului de monitorizare trafic rutier în mun. Tulcea din cadrul Centrului transfrontalier pentru prevenirea şi combaterea crimei organizate Tulcea - proiect CBC Safety-Prevenirea şi combaterea criminalităţii organizate şi cooperarea poliţienească prin centre transfrontaliere la frontiera România-Ucraina  
Achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţia de lucrări, necesare realizării obiectivului de investiţii "Reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Tulcea – Poliţia Oraşului Măcin", cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.2/  
Achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţia de lucrări, necesare realizării obiectivului de investiţii "Reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Tulcea – Poliţia Oraşului Măcin", cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.2/  
Achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţia de lucrări, necesare realizării obiectivului de investiţii “Reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la Inspectoratul de Poliţie Tulcea – Pavilion C1 şi C16"  
Achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţia de lucrări, necesare realizării obiectivului de investiţii "Reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Tulcea – Poliţia Oraşului Măcin", cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.2/  
Achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţia de lucrări, necesare realizării obiectivului de investiţii “Reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la Inspectoratul de Poliţie Tulcea – Pavilion C1 şi C16"