Obiectul contractului de achiziţie este reprezentat de "Executia de lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare" - respectiv de a analiza documentatiile elaborate si puse la dispozitie pentru fiecare dintre imobilele ce vor face obiectul interventiilor pentru imbunatatirea conditiilor de locuit si de a executa lucrarile de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuir...
Obiectul contractului de achiziţie este reprezentat de "Executia de lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare" - respectiv de a analiza documentatiile elaborate si puse la dispozitie pentru fiecare dintre imobilele ce vor face obiectul interventiilor pentru imbunatatirea conditiilor de locuit si de a executa lucrarile de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare propuse, cu incadrare in bugetul estimat si alocat pentru aceasta achizitie de lucrari.
Codul CPV aferent achiziţiei: - Cod 45453000-7 – Lucrări de reparaţii generale şi de renovare.
Prevederile prezentului Caiet de Sarcini se aplică pentru toate activităţile desfăşurate în cadrul contractului de execuţie lucrări de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare, conform clauzelor contractuale.
Executantul va avea în vedere a executa lucrările de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare în conformitate cu normele tehice în vigoare, respectiv documentaţia tehnică pusă la dispoziţie de beneficiarul investiţiei.
De asemenea, este foarte important ca executantul să analizeze în detaliu şi cu foarte multă responsabilitate toate aspectele şi particularităţile ce ţin de executarea, finalizarea şi recepţionarea în termenul contractat a lucrărilor de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare. Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către agentul economic desemnat câştigător, denumit în continuare Ofertant, a următoarelor activităţi:
1. ETAPA I
a. Analiza documentatiilor elaborate si puse la dispozitie pentru fiecare dintre imobilele ce vor face obiectul interventiilor pentru imbunatatirea conditiilor de locuit, in vederea identificarii lucrarilor ce vor trebui executate.
2. ETAPA II
a. Asigurarea materialelor, produselor, echipamentelor, respectiv transportul acestora pe şantier în vederea executării tuturor lucrărilor de reparaţii curente descrise mai jos.
3. ETAPA III
a. Dezafectarea materialelor neconforme, respectiv colectarea selectivă a deşeurilor rezultate şi transportul acestora în condiţiile legale privind protecţia mediului la zone special amenajate pentru deşeuri.
b. Executantul va avea în vedere ca azbestul rezultat să fie transportat şi depozitat în locuri special amenajate, conform legislaţiei în vigoare.
c. Lucrările de dezafectare a materialelor existente se vor derula în condiţii de protecţie în muncă şi a mediului înconjurător.
4. ETAPA IV
a. Realizarea tuturor lucrărilor de reparaţii curente pentru construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor tehnice, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat.
b. Efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor, pentru fiecare locuinţă individuală în parte, executantul prezentând un referat cu toate lucrările executate.
c. Referatul va fi însoţit de toate documentele care certifica calitatea lucrărilor executate, calitatea materialelor puse în operă, cărţi tehnice, agrement tehnic, după caz.
d. În timpul execuţiei lucrărilor de reparaţii curente se va păstra curat locul de muncă, vor fi protejate bunurile care nu fac obiectul lucrării pentru a nu fi distruse.
Ofertantul trebuie să aibă în vedere încă de la început faptul că, la finalizarea contractului, acesta trebuie să aibă toate lucrările recepţionate, respectiv să existe procesul - verbal de recepţie semnat de către beneficiarul investiei, cu admiterea recepţiei la terminarea tuturor lucrărilor.
Garanţia minimă acordată lucrărilor de reparaţii curente – 3 ani de la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Ofertantul va avea în vedere la elaborarea ofertei costurile necesare pentru toată perioada garanţiei lucrărilor precum şi realizarea eventualelor remedieri de către acesta, ce pot fi necesare în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, după caz.
Pentru elaborarea ofertei, ofertantul va vizita amplasamentul, în vederea cuantificării tuturor costurilor pentru realizarea lucrărilor de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare, pentru fiecare locuinţă individuală.