Autoritatea contractanta intententioneaza sa achizitioneze contractul de executie lucrari pentru proiectul "REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA GURA FOII, JUDETUL DAMBOVITA".Lungimea totala a strazilor este de 3211 m, cu o suprafata a partii carosabile de 11922 mp. si sunt catalogate ca drumuri comunal de clasa tehnica V, in intravilanul si extravilanul Comunei Gura Foii si se regasesc in inventarul bunurilor care a...
Autoritatea contractanta intententioneaza sa achizitioneze contractul de executie lucrari pentru proiectul "REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA GURA FOII, JUDETUL DAMBOVITA".Lungimea totala a strazilor este de 3211 m, cu o suprafata a partii carosabile de 11922 mp. si sunt catalogate ca drumuri comunal de clasa tehnica V, in intravilanul si extravilanul Comunei Gura Foii si se regasesc in inventarul bunurilor care apartin domeniului public al Comunei Gura Foii (aprobat cu HCL13/17.08.1999 completat cu HCL 8/25.05.2001, publicate in M.O. al Romaniei, Partea I, nr. 276 bis/2002);Drumurile se încadrează în categoria de importanţă C (normală) şi în clasa de importanţă III, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a H.G. 766/1997 (anexa 3) referitoare la aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii.Caracteristici tehnice si parametri specifici obiectivului de investitii.Lucrarile de reabilitare si modernizare se vor executa pe traseul existent al strazilor din comuna Gura Foii, satele Gura Foii si Fagetu dupa cum urmeaza:- DC112 Golasei+DC112 Avicola+ DC112 Vale L=2248 ml lpc = 4.00 m S= 8992 mp- DC112 Vale (prelungire) L= 170 ml lpc = 3.00 m S= 510 mp- DC112 Vale (drum lateral) L= 86 ml lpc = 3.00 m S= 258 mp- DC112 Garla L= 41 ml lpc = 4.00 m S= 164 mp L= 11 ml lpc = 3.00 m S= 33 mp TOTAL: L= 52 ml S= 197mp- DE 42 L= 161 ml lpc = 3.00 m S= 483 mp- DCL47 L= 101ml lpc = 3.00 m S= 303 mp- DC318/2 L= 172 ml lpc = 3.00 m S= 516 mp- DC 374 L= 171 ml lpc = 3.00 m S= 513 mp- Str. Stadion L= 50 ml lpc = 3.00 m S= 150 mp TOTAL L= 3211ml S=11922 mpIn comuna Gura Foii se vor reabilita si moderniza 3211 ml de strazi, cu o suprafata a partii carosabile de 11922 mp.In plan, lucrarile de reabilitare si modernizare urmaresc elementele geometrice existente, precum si latimea existenta a partii carosabile.Strazile care face obiectul prezentului proiect tehnic de executie are o latime a platformei 4.00 m si 5.00 m, partea carosabila de 3.00m si 4.00m si doua acostamente de 0.25m fiecare.Lucrarea ce face obiectul prezentului proiect tehnic de executie se incadreaza la categoria de importanta C – constructii de importanta normala, conform “Regulamentului privind stabilirea categoriei de importanta a constructiilor" aprobat cu ordinul MLPAT Nr. 31/N din 2 octombrie 1995 Conform prevederilor STAS 10100/75" Principii generale de verificare a sigurantei lucrarile ce fac prezentului proiect tehnic de executie, se incadreaza in clasa tehnicaV. In profil longitudinal, se va urmari linia terenului existent peste care se vor executa lucrarile de reabilitare si modernizare, astfel incat sa se asigure accesul cetatenilor in gospodariile proprii si scurgerea apelor pluviale spre dispozitivele de scurgere amenajate sau existente si conducerea acestora in afara ariei locuite. De asemenea, s-au facut corectii ale profilului longitudinal in zona de intersectie cu strazile deja modernizate. In profil transversal, se va adoptat: - profil transversal tip I: partea carosabila cu o banda de circulatie de 4.00 m latime, doua acostamente de 0.25 m; profil transversal cu panta unica de 2.5% pentru partea carosabila si 4% pentru acostamente, santuri trapezoidale din pamant pentru scurgerea apelor, existente. Acest tip de profil transversal se aplica pe DC112 Golasei+DC112 Avicola+DC112 Vale Km 0+000-0+375;DC12 Garla Km0+000-0+041. - profil transversal tip II: partea carosabila cu o banda de circulatie de 4.00 m latime, doua acostamente de 0.25 m; profil transversal cu panta unica de 2.5% pentru partea carosabila si 4% pentru acostamente, santuri trapezoidale din pamant pentru scurgerea apelor existente. Acest tip de profil transversal se aplica pe DC112 Golasei+DC112 Avicola+DC112 Vale Km 0+375-2+248. - profil transversal tip III: partea carosabila cu o banda de circulatie de 3.00 m latime, doua acostamente de 0.25 m; profil transversal cu panta unica de 2.5% pentru partea carosabila si 4% pentru acostamente, santuri trapezoidale din pamant pentru scurgerea apelor existente. Acest tip de profil transversal se aplica pe DC112 Vale (prelungire); DE42;DC318/2;DC374;DC112 Garla Km0+041-0+052. - profil transversal tip IV: partea carosabila cu o banda de circulatie de 3.00 m latime, doua acostamente de 0.25 m; profil transversal cu panta unica de 2.5% pentru partea carosabila si 4% pentru acostamente, santuri trapezoidale din pamant pentru scurgerea apelor existente. Acest tip de profil transversal se aplica pe DC112 Vale (drum lateral); DCL47 si Str.Stadion. Structura rutiera proiectata, consta în: - saparea si indepartarea sistemului rutier existent, virusat cu pamant pe o adancime de aproximativ 50 cm, asternerea unui strat de forma din balast nisipos in grosime de 10, asternerea unui strat de fundatie din balast amestec optimal in grosime medie de 20 cm, asternerea unui strat de baza din piatra sparta amestec optimal de 15 cm, asternerea unui strat de legatura BADPC22.4 in grosime de 6 cm si a unui strat de uzura BAPC16 in grosime de 4 cm. Acostamentele se vor realiza din piatra sparta, amestec optimal pe o grosime de 10 cm. Scurgerea apelor, a) Pentru colectarea apelor si conducerea acestora in afara platformei strazilor se vor executa podete din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, dupa cum urmeaza: - pe strada DC112 Golasei + DC112 Avicola + DC 112 Vale, la intersectia cu DC112 se vor executa: un podet din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, la Km 0+002 in lungime de 7.66 m si un podet din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, la Km 2+246 in lungime de 7.00 m. - pe DE42 la intersectia cu DJ702E se va executa un podet din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, la Km 0+000 in lungime de 7.00 m - pe DC318/2 la intersectia cu DN7 Km75+700 dr. se va executa un podet din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, la Km 0+000 in lungime de 8.33 m- pe DC374 la intersectia cu DN7 Km75+814 dr. se va executa un podet din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, la Km 0+000 in lungime de 9.00 m - pe Str.Stadion la intersectia cu DC112 se va executa un podet din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m, la Km 0+000 in lungime de 5.33 m In total, se va executa: 6 podete din sant de beton armat cu capace carosabile de 0.60 m cu lungimea totala de 44.33 m. b) Pentru colectarea apelor pluviale de pe una din laturile partii carosabile si deversarea lor pe cealalta latura a partii carosabile, se va esecuta un podet tubular din teava corugata Dn400 pe strada DC112 Vale (drum lateral) cu lungimea de 4.00 m, la Km0+064 In total, se va executa:1 podet tubular din teava corugata Dn400 cu lungimea totala de 4.00 m. Drumuri laterale, Pentru a proteja sistemul rutier de pe strazile care se reabiliteaza si modernizeaza se vor ameneja drumurile laterale cu acelasi sistem rutier ca si strada adiacenta lor, astfel: - pe strada DC112 Golasei + DC112 Avicola + DC 112 Vale se vor amenaja : un drum lateral la Km 0+528 dr. cu lungime de 10.00 m si o suprafata carosabila de 40.00 mp si un drum lateral la Km 0+721 dr. cu lungimea de 15.00 m si o suprafata carosabila de 48.00 mp. In total, se vor amenaja 2 drumuri laterale cu lungimea de 25.00 m si o suprafata a partii carosabile de 88.00 mp. Platforme de incrucisare Avand in vedere spatiul disponibil precum si faptul ca partea carosabila este cu o banda de circulatie, pe DC112 Vale (drum lateral) se amenajeaza o platforma de incrucisare la Km 0+024 dr. cu o suprafata a partii carosabile de 25.00 mp Semnalizare rutiera verticala si orizontala Pentru reglementarea circulatiei rutiere se vor monta urmatoarele table indicatoare: - 2 buc fig. B2 “Oprire" la intersectia strazilor DC318/2 si DC374 la intersectia cu DN7; - 2 buc fig. B1 “Cedeaza trecerea" la intersectia strazilor DC112 Golasei + DC112 Avicola + DC 112 Vale cu DC112; - 1 buc fig. B1 “Cedeaza trecerea" la intersectia strazii Stadion cu DC112; - 1 buc fig. B1 “Cedeaza trecerea" la intersectia strazii DE42 cu DJ702E; In total se vor monta 6 table indicatoare. Marcaje de delimitare a partii carosabile se vor executa in cadrul marcajului general care se va executa pe intreaga suprafata carosabila a strazilor si drumurile comunale din intreaga Comuna. Acostamente Acostamentele vor fi executate din piatra sparta amestec optimal, pe grosime de 10 cm (grosimea imbracamintii), si vor avea latimea de 0.25 m pe fiecare parte a strazilor.c) trasarea lucrarilor; Lucrarile de reabilitare si modernizare strazi urmaresc traseul existent al strazilor, incadrandu-se intre limitele de proprietate; lucrarile se executa pe suprafete ce apartin in totalitate Comunei Gura Foii d) protejarea lucrarilor executate si a materialelor de santier; Nu sunt necesare masuri speciale de protectia a lucrarilor executate sau de instituire de restrictii de circulatie dupa asternerea succesiva a straturilor de fundatie si de imbracaminte rutiera pe suprafetele cu imbracaminte asfaltica. e) organizarea de santier Nu este necesara, materialele sunt puse in opera pe masura ce sunt transportate la locul de asternere.