Execuţie lucrări de reabilitare modernizare străzi rurale in Comuna Baita de sub Codru in cadrul proiectului: “REABILITARE-MODERNIZARE STRAZI RURALE IN LOCALITATEA URMENIS COMUNA BAITA DE SUB CODRU, JUDETUL MARAMURES", s-a prevăzut realizarea a doua obiective după cum urmează:
Obiectivul specific 1: Realizarea lucrărilor de construcţie in vederea reabilitării - modernizării tronsonului 1 din sat Urmeniş pe o lungime totala ...
Execuţie lucrări de reabilitare modernizare străzi rurale in Comuna Baita de sub Codru in cadrul proiectului: “REABILITARE-MODERNIZARE STRAZI RURALE IN LOCALITATEA URMENIS COMUNA BAITA DE SUB CODRU, JUDETUL MARAMURES", s-a prevăzut realizarea a doua obiective după cum urmează:
Obiectivul specific 1: Realizarea lucrărilor de construcţie in vederea reabilitării - modernizării tronsonului 1 din sat Urmeniş pe o lungime totala de 1.681 m.
Obiectivul specific 2: Realizarea lucrărilor de construcţie in vederea reabilitării - modernizării tronsonului 2 (rest de executat) din sat Urmeniş pe o lungime totala de 319 m.
Lucrările de modernizare prevăzute a fi realizate in cadrul proiectului sunt aducerea structurii rutiere la parametri tehnici corespunzători categoriei drumului, corecţia si îmbunătăţirea elementelor geometrice ale drumurilor de interes local precum profiluri transversale si longitudinale, curbe si supraînălţări, amenajarea acostamentelor, amenajarea intersecţiilor cu alte drumuri laterale si amenajarea acestora pe o lungime de maxim 25 de metri, construirea de sisteme colectoare si de dirijare a apelor pluviale, precum si construirea de podeţe necesare pentru siguranţa circulaţiei. Astfel, varianta constructiva de realizare a investiţiei va tine cont de următoarele aspecte: Tronsonul 1 începe din intersecţia cu DJ182B de la Km 0+000 si se termina la intersecţia cu acelaşi drum judeţean 182B, la Km 1+681. Componenta in plan sunt 16 curbe si 4 frânturi. Lungimea conform profilului longitudinal este de 1681 m cu PC (parte carosabila) 4m; acostament 2x0,5m pe lungimea rigolei pereate. In conformitate cu ordinul 50/1998, drumurile (străzile) proiectate cu partea carosabila de 4,00 m si platforma de 5,00 m sunt considerate secundare.
In profil longitudinal, traseul proiectat urmăreşte pe cat posibil declivităţile existente ale străzilor, având in vedere următoarele:
• realizarea unui pas de proiectare mai mare decât pasul minim de proiectare corespunzător categorici străzilor; respectarea eventualelor puncte de cota obligatorie. Rest Tronson 2 este ce a rămas neexecutat din T2 de la km 0+000 la km 0=319. Tronsonul 2 in ansamblu face legătură cu acelaşi DJ182B aproape de intersecţia DJ cu căpătui tronsonului
Conform bugetului proiectului, valoarea estimata aferenta execuţiei lucrărilor este de: 2.937.765,44 lei
- Valoarea aferenta capitolului 4.1 - Constructii si instalatii - 2.921.268,36 lei
- Valoarea aferenta capitolului 5.1 - Orgizari de santier - 16.497,08 lei
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileşte ca termenul limita în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare, este în a 6 a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor