Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract avand ca obiect Executie lucrari de "EFICENTIZARE ENERGETICA PRIN REABILITARE CLĂDIRE SEDIUL PRIMARIE ORAŞ DETA, STR. VICTORIEI, NR. 32, JUDEŢUL TIMIŞ", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 10-Fond Local I.3-Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice prestate la nivelul unităţilo...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract avand ca obiect Executie lucrari de "EFICENTIZARE ENERGETICA PRIN REABILITARE CLĂDIRE SEDIUL PRIMARIE ORAŞ DETA, STR. VICTORIEI, NR. 32, JUDEŢUL TIMIŞ", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 10-Fond Local I.3-Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale; I.1.3-Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde-puncte de reîncărcare vehicule electrice; Titlu apel: PNRR/2022/C10/I3, PNRR/2022/C10/1.3, Runda 1, ca urmare a semnării Contractului de finantare nr. 4165 din 12.01.2023 inregistrat la UAT Oraşul Deta cu nr. 962 din 30.01.2023, incheiat cu M.D.L.P.A., coordonator de investiţii pentru PNRR-Componenta 10 – Fond Local, la CEREREA DE FINANŢARE C10-I3-28.
A fost elaborat Proiectul tehnic nr. 117/2021 pe baza căruia se vor executa lucrările. Documentaţia a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Local al Oraşului Deta nr. 135 /27.07.2023.
Prin excutia lucrarilor se doreşte a se realiza creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei pentru sediul primăriei oraşului Deta, prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, reducerea consumului anual de energie primară şi promovarea utilizării surselor regenerabile de energie, contribuind astfel la creşterea gradului de civilizaţie, la protejarea mediului înconjurător şi indirect la înfrumuseţarea oraşului, proceduri prin care se urmăreşte apropierea de standardele europene, cu directe implicaţii benefice în asigurarea unui climat sănătos de convieţuire în cadrul comunităţii locale şi cu un impact pozitiv asupra creşterii încrederii locuitorilor din cadrul oraşului în instituţiile statului.
Procedura de achiziţie cuprinde următoarele lucrări prevazute in proiectul tehnic atasat:
- Construcţii şi instalaţii;
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale;
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj;
- Dotari
- Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier;
Durata de execuţie a lucrarilor este de maxim 10 luni începând de la data prevãzutã în Ordinul de începere.
Perioada de garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de minim 36 luni şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Valoarea estimată totala este de 2.296.449,00 lei, fara TVA, defalcata astfel:
4.1 Constructii si instalatii: 2.142.413,41 lei fara TVA.
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 13.210,68 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 51.959,91 lei fara TVA
4.5. Dotari: 16.100,00 lei fara TVA
5.1. Organizare de santier 72.765,00 lei fara TVA ( 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 72.765,00 lei fara TVA
Valoarea estimata NU include valoarea sumelor provizionate/rezerve de implementare si nici valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute.
Diverse si neprevazute: 222.838,91 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii sau din motive de noutate legislativă, care nu ar fi putut fi prevăzută de autoritatea contractantă.