Pasajul care face obiectul procedurii este amplasat pe raza Mun. Rm. Valcea, judetul Valcea, pe drumul national DN 64 la pozitia km 113+035 si asigura continuitatea, nu doar a unuia, ci a doua drumuri nationale, DN 64 si DN 67 peste calea ferata, fiind un obiectiv strategic de mare importanta pentru accesul in Mun. Rm. Valcea si pentru tranzitul local. Soluţia avizată în Consiliul Tehnico- Economic al D.R.D.P. C...
Pasajul care face obiectul procedurii este amplasat pe raza Mun. Rm. Valcea, judetul Valcea, pe drumul national DN 64 la pozitia km 113+035 si asigura continuitatea, nu doar a unuia, ci a doua drumuri nationale, DN 64 si DN 67 peste calea ferata, fiind un obiectiv strategic de mare importanta pentru accesul in Mun. Rm. Valcea si pentru tranzitul local. Soluţia avizată în Consiliul Tehnico- Economic al D.R.D.P. Craiova la faza D.A.L.I. este Solutia 1, si anume executie lucrari de intretinere periodica asupra podului si a racordarilor cu terasamentele pentru mentinerea podului in circulatie in conformitate cu standardele in vigoare privind siguranta circulatiei, precum si capacitatea de trafic. Pentru aceasta solutie a fost realizat proiectul tehnic de catre proiectant S.C. H.V.I.D. CONSULTING GROUP S.R.L. si aprobat inclusiv la faza P.T. în Consiliul Tehnico- Economic al DRDP Craiova. Acesta cuprinde urmatoarele lucrari :1.Desfacerea straturilor caii pana la nivelul placii de suprabetonare ;2.Schimbarea ultimelor 3 grinzi marginale de pe fiecare parte, pe fiecare deschidere ;3.Perforarea fasiilor la intrados pentru a permite evacuarea apei ;4.Turnarea unei placi noi de suprabetonare peste grinzile inlocuite, in conlucrare cu placa existenta pastrata ;5.Realizarea unor dispozitive de acoperire a rosturilor ;6.Refacerea straturilor caii (Hidroizolatie 1cm, BA8 3cm, BAP16 4cm, MAS16 4cm) ;7.Realizarea unui parapet pietonal metalic din profile deschise ;8.Realizarea unui sistem de iluminare pe pasaj si pe rampele de acces ;9.Montarea de parapet de protectie H4b din beton ;10.Camasuirea stalpilor si a riglelor pilelor ;11.Camasuirea culeelor ;12.Realizarea de opritori antiseismici transversali ;13.Realizarea unor barbacane in fata culeelor ;14.Refacerea consolelor de trotuar ale culeelor ;15.Reparatii cu mortare speciale la zidurile de sprijin, in special in zonele rosturilor de turnare ;16.Tencuirea zidurilor de sprijin ;17.Refacerea sferturilor de con. Elemente generale. Circulatia rutiera pe timpul executiei se va face pe jumatate de cale. In profil longitudinal linia rosie a podului se va racorda la drumul national existent. In sectiune transversala, suprastructura proiectata va fi alcatuita dintr-o parte carosabila de 15.00 m cu panta variabila intre 2.50-5.00%, delimitata de parapeti directionali prefabricati din beton tip H4b cu H=1.00m. De o parte si de alta a acestora se vor executa trotuare de 1.02 m latime cu parapeti pietonali metalici din profile deschise. Structura rutiera adoptata pentru calea pe pod este urmatoarea:- 4cm MAS 16 ;- 4cm BAP 16 ;- 3cm BA8 ;- 1cm Hidroizolatie. Structura rutiera adoptata pe trotuar este identica cu cea de pe carosabil. Lucrările ce se vor executa se încadrează conform AND554/2002 la Indicativul 112- Intretinere Periodica şi vor fi realizate în baza unei autorizaţii de construire. Avizele si acordurile necesare implementării proiectului, precum şi obţinerea Autorizatiei de Construire intră în sarcina Beneficiarului şi se obţin în colaborare cu proiectantul lucrărilor. Amplasamentul va fi predat executantului odată cu ordinul de începere al lucrărilor. La momentul emiterii ordinului de începere executantul va primi şi autorizaţia de construire obţinută de Beneficiar (dacă va fi cazul). Lucrările de întreţinere a pasajului se desfaşoară deasupra căii ferate, în zona de siguranţă astfel cum aceasta este definita la art. 29 alin. (2) din OUG 12/1998. Condiţiile de lucru în zona căii ferate vor fi reglementate în urma obţinerii avizului Regionalei CFR Craiova şi a autorizaţiei de execuţie CFR. Eventualele taxe prevăzute în cadrul CFR ce pot surveni ca urmare a unor întreruperi temporare de tensiune electrică la calea ferata in zona pasajului pe durata lucrărilor vor fi suportate de Beneficiar. La momentul de faţă Beneficiarul în colaborare cu proiectantul se află în demersuri pentru obţinerea tuturor avizelor necesare conform certificatului de urbanism nr.1504/33175 din 14.09.2021 eliberat de Primaria Rm. Vâlcea şi a autorizaţiei de construire (dacă va fi cazul).Astfel, prin realizarea lucrărilor descrise se va asigura intervenţia asupra pasajului şi aducerea lui la o stare de siguranţă şi confort optime. Durata contract: 9 luni, cu posibilitatea de prelungire cu maxim 3 luni in conditiile prevazute la art. 6.1 Durata contractului din model contract anexat la Documentatia de atribuire.Valoarea estimata a achizitie este de 4.917.374,10 lei fara TVA din care:Capitolul 4.1 Constructii si instalatii = 4.869.540,87 fara TVA din care: 4.1.1. Lucrari la pod = 4.841.521,38 lei fara TVA 4.1.2. Siguranta circulatiei = 28.019,49 lei fara TVACapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier = 47.833,23 lei fara TVAValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute nu este inclusa in valoarea estimata a procedurii.Conform Referatului de necesitate nr. 33778/22.11.2021 si Notei privind determinarea valorii estimate nr. 17.2/257/03.11.2021, intocmite de Serviciul Lucrari de Arta, BMS din cadrul Directiei Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi.