Obiectul achizitiei/procedurii: Executie lucrari de extindere si modernizare Ambulatoriu de Specialitate - Pneumologie la Spitalul de Boli Cronice Sebis
Achizitia urmeaza a fi realizata in cadrul proiectului finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, axa prioritara 8, prioritatea de investitii 8.1.A, cod SMIS 127040.
Executia lucrarilor de constructii si instalatii se va realiza conform documentatiei tehnice ...
Obiectul achizitiei/procedurii: Executie lucrari de extindere si modernizare Ambulatoriu de Specialitate - Pneumologie la Spitalul de Boli Cronice Sebis
Achizitia urmeaza a fi realizata in cadrul proiectului finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, axa prioritara 8, prioritatea de investitii 8.1.A, cod SMIS 127040.
Executia lucrarilor de constructii si instalatii se va realiza conform documentatiei tehnice – piese scrise si piese desenate, parte integranta din prezenta documentatie de atribuire, respectiv lucrari de constructie a unui ambulatoriu de specialitate – pneumologie, care va cuprinde cabinete medicale pe diverse specialitati medicale prin refunctionalizarea, reamenajarea si extinderea unei constructii existente (Anexa C4 - garaj) si suprainaltarea acesteia cu 2 etaje, prin:
- recompartimentarea interioara a parterului existent mentinut in concordanta cu functiunea propusa si transformarea acestuia prin reamenajare, inlocuirea tamplariei, refacerea finisajelor, realizarea unor instalatii functionale si tehnologice corespunzatoare noii destinatii, construirea de rampe si scari, izolarea termica si imbunatatirea performantelor energetice ale cladirii;
- inglobarea in structura de zidarie existenta a unei structuri metalice care sa sustina planseele aferente etajelor 1 si 2, cu fundatii rigide de beton, acoperis cu invelitoare din panouri termoizolante, compartimentari interioare, instalatii electrice, instalatii de alimentare cu apa menajera calda si rece, instalatii termice, instalatii de climatizare, instalatii de ventilare, instalatii de canalizare menajera si pluviala, instalatii de stingere incendii cu hidranti interiori si exteriori, sistem de detective si avertizare incendiu.
- furnizarea si montarea unui lift dimensionat corespunzator transportului persoanelor (inclusiv persoane cu handicap), conform prevederilor STAS 2453;
- furnizarea si montarea unui sistem de ventilare-climatizare, respectiv in ceea ce priveste sistemul de climatizare se urmareste dotarea cladirii cu o instalatie centralizata de climatizare compusa dintr-un chiller cu rol de preparare a agregatului si unitati locale de dispersie a aerului tratat, iar in cee ace priveste sistemul de ventilare se urmareste dotarea cladirii cu o instalatie centralizata de climatizare compusa dintr-o centrala de tratare a aerului, montata la exterior si un sistem periferic de reglare a debitului de aer introdus/extras. De asemenea, prin intermediul centralei de tratare a aerului vor fi si inclazite spatiile interioare.
Potrivit prevederilor art. 16 din Legea nr. 98/2016, în conformitate cu datele cuprinse în documentaţia tehnică, realizată în vederea identificării caracteristicilor tehnice şi financiare ale investitiei, s-a apreciat o valoare estimată a procedurii de achiziţie publică în cuantum de 3.256.778,94 lei, fara TVA rezultata din insumarea urmatoarelor categorii/costuri prevazute in documentatia financiara a investitiei:
Capitolul 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala – 3.500 lei, fara TVA
Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii – 2.661.230 lei, fara TVA
4.3. Utilaje, utilaje tehnologice si functionale cu montaj – 550.048,94 lei, fara TVA
Capitolul 5 – Alte cheltuieli
5.1. – Organizare de santier – 42.000 lei, fara TVA
Valoarea mai sus precizata include toate costurile pe care viitorul executant le va angaja pentru realizarea tuturor obligatiilor ce ii revin potrivit documentatiei de atribuire, obligatii care se vor considera asumate intocmai de catre ofertanti la data depunerii ofertei.
Durata propriu-zisa de executie a lucrarilor, in acceptiunea de termen maximal de executie va fi conform documentatiei tehnice de maxim 12 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor emis de catre beneficiar.