Autoritatea contractanta comuna Curcani judetul Calarasi, doreste demararea actiunilor necesare in vederea incheierii unui contract de achizitii publice, avand ca obiect - Executie lucrari de ,,Extindere sediu Primaria Curcani, judetul Calarasi’’ – REST DE EXECUTAT, conform devizului general actualizat de catre proiectantul de specialitate.
Prin implementarea acestui proiect se propune extinderea sediului Primariei Cur...
Autoritatea contractanta comuna Curcani judetul Calarasi, doreste demararea actiunilor necesare in vederea incheierii unui contract de achizitii publice, avand ca obiect - Executie lucrari de ,,Extindere sediu Primaria Curcani, judetul Calarasi’’ – REST DE EXECUTAT, conform devizului general actualizat de catre proiectantul de specialitate.
Prin implementarea acestui proiect se propune extinderea sediului Primariei Curcani, judetul Calarasi, prin construirea de noi birouri in scopul asigurarii serviciilor (ce se doresc) infiintate conform HCL nr. 14/16.02.2023.
Amplasamentul studiat are o suprafaţă totală de 4191 mp.
Din punct de vedere constructiv, extinderea se va realiza pe fundaţii continue din beton armat, stâlpi, grinzi si placi din beton armat si zidărie cărămidă de 25 de cm grosime. Acoperişul va fi in sistem şarpanta, iar invelitoare va fi din ţigla metalica. De asemenea se va desface invelitoarea de pe intreaga suprafaţa a corpului CI si se va reface cu ţigla metalica, de acelaşi tip ca a extinderii propuse.
Estimarea valorii contractului mai sus mentionat s-a realizat prin insumarea valorilor aferente cuprinse in devizul general al investitiei si in conformitate cu regulile privind estimarea valorii contractelor de achiziţie publică prevăzute în Legea nr. 98/2016, pe baza necesarului minim si maxim de resurse alocate pentru executia lucrarilor si a preturilor existente pe piata care definesc astfel de activitati, precum si a devizului general actualizat de catre proiectantul de specialitate.
Avand in vedere devizul general actualizat de catre proiectantul de specialitate, pretul maxim pentru executarea acestor lucrari este 2.143.751,45 fara TVA, si cuprinde:
cap. 2. – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 38.197,81 lei fara TVA
cap. 4.1. Constructii si instalatii – 1.989.673,03 lei fara TVA,
cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 8.380,61 lei fara TVA,
cap. 4.3. – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 107.500,00 lei fara TVA
Valoarea de 2.143.751,45 fara TVA. reprezinta valoarea la care se vor raporta ofertele in evaluare (valoarea prezentei proceduri de atribuire).
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere aofertelor: 12 zile.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, in a 7- a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) si (2), ale art. 161, coroborate cu prevederile art. 3 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.