Contractul de achizitie publica are ca obiect executia de lucrari de eficientizare energetica a sediului Primariei Mun Turnu Magurele, conform proiectului "REABILITARE TERMICĂ A SEDIULUI PRIMĂRIEI MUN TURNU MĂGURELE", Cod SMIS: 114284, cofinanţat în cadrul POR 2014-2020, Axa prioritară 3: Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1: Sprijinirea eficienţei energetice, a ...
Contractul de achizitie publica are ca obiect executia de lucrari de eficientizare energetica a sediului Primariei Mun Turnu Magurele, conform proiectului "REABILITARE TERMICĂ A SEDIULUI PRIMĂRIEI MUN TURNU MĂGURELE", Cod SMIS: 114284, cofinanţat în cadrul POR 2014-2020, Axa prioritară 3: Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1: Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionarii inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea: Clădiri publice.
Val. estim a lucrarilor de reabilitare termica executate in vederea eficientizarii energetice si reducerii consumurilor energetice la nivelul sediului Primariei Municipiului Turnu Magurele este de 3.688.218,82 lei fara TVA, defalcata, pe linii de deviz, dupa cum urmeaza:
• Linia 4.1. Constructii si instalatii- 3.519.003,97 lei, fara TVA;
• Linia 4.2.Montaj utilaje-0,00 lei ;
• Linia 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj - 110.318,37 lei, fara TVA;
• Linia 5.1. Organizare de santier -58.896,48 lei, fara TVA;
Nota! Linia.4.5.Dotari (infopoint) nu intra in calculul val. estimate a contr de lucrari ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, urmand a fi realizata o achizitie separata pentru acesta.
Modif contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Astfel utilizarea procentului de Diverse si neprevazute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute (402.994,54 lei) din cadrul Devizului General la faza PT , va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea dispoziţiilor Instr. nr.3/2017, emise de ANAP. Prin intermediul clauzelor de revizuire vor fi reglementate aspectele referitoare la depaşirile cantitative/valorice puse în operă rezultate din remăsurători, datorate nepotrivirilor dintre estimarea iniţială şi realitatea execuţiei, fără a fi afectat proiectul tehnic sau specificaţiile tehnice. Orice op. econ. interesat are dreptul de a solicita clarif sau inf suplim în legatura cu docum de atribuire cu cel putin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În masura în care solicitarile de clarificare sunt primite cu cel putin 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, A.C. va raspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicit de clarificari cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autorit contractanta va raspunde o singura data la solicitarile de clarificari.
Autorit contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.