Obiectul contractului îl reprezintă Executie lucrari de constructii pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUIRE GRADINIŢĂ CU 4 SĂLI DE GRUPĂ în oraş Târgu Lăpuş, strada Horea nr.24, judeţ Maramureş", din cadrul proiectului: "Revitalizare spaţii publice urbane, îmbunatăţirea serviciilor educaţionale şi sociale în oraşul Targu Lăpuş, jud. Maramureş", cod SMIS 123143
Potrivit Devizului General estimativ realizat la faza de Pro...
Obiectul contractului îl reprezintă Executie lucrari de constructii pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUIRE GRADINIŢĂ CU 4 SĂLI DE GRUPĂ în oraş Târgu Lăpuş, strada Horea nr.24, judeţ Maramureş", din cadrul proiectului: "Revitalizare spaţii publice urbane, îmbunatăţirea serviciilor educaţionale şi sociale în oraşul Targu Lăpuş, jud. Maramureş", cod SMIS 123143
Potrivit Devizului General estimativ realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea estimata totala pentru executia lucrarilor obiectivului de investitii este de 1.842.147,97 lei fara TVA si este formata din:
Cap 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 5.500,00 lei fără TVA, din care:
Cap 1.2 - Amenajarea terenului: 0
Cap. 1.3 – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 5.500,00 lei fara TVA;
Cap. 2 –Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 45.320,00 lei fara TVA;
Cap. 4 –Cheltuieli cu investitia de baza: 1.756.978,40 lei fără TVA, din care:
4.1 – Constructii si instalatii aferente acestora: 1.717.478,40 lei fara TVA
4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 4.400,00 lei fără TVA;
4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 35.100,00 lei fără TVA;
Cap. 5.1 – valoare estimata Organizare de santier: 34.349,57 lei fara TVA, din care:
5.1.1 – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santie: 25.762,18 lei fara TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 8.587,39
Valoarea estimata fara TVA: 1.842.147,97 lei fără TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general aceasta putând fi accesată, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de: inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile pentru ofertanti/fisa de date, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.