Feedback
I.D.: 45981202

Executie lucrari de constructii centru multifuncţional CRASNA

Data publicarii
27.04.20 Exista 62.138 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45200000-9
Pretul estimativ:
446.960,01 RON - 446.960,01 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executie lucrari de constructii centru multifuncţional CRASNA cf anunt Nr. 2571/17.03.2020 Obiectul contractului: executia lucrărilor de construcţii din cadrul proiectului „Înfiinţare centru multifuncţional în localitatea Crasna”, proiect finanţat prin PNDR 2014-2020 din FEADR, contract de finanţare nr. C1920074C219563302558 din 19.07.2018 !!! Documentele de calificare se depun de ofertantul câştigător, la sediul Primăriei ...
Executie lucrari de constructii centru multifuncţional CRASNA cf anunt Nr. 2571/17.03.2020 Obiectul contractului: executia lucrărilor de construcţii din cadrul proiectului „Înfiinţare centru multifuncţional în localitatea Crasna”, proiect finanţat prin PNDR 2014-2020 din FEADR, contract de finanţare nr. C1920074C219563302558 din 19.07.2018 !!! Documentele de calificare se depun de ofertantul câştigător, la sediul Primăriei comunei CRASNA în termen de 2 zile lucrătoare de la iniţierea procedurii de achiziţie în SICAP. Dacă ofertantul nu prezintă documentele de calificare, nu se va semna contractul de execuţie lucrări. Documente care însoţesc oferta: odată cu acceptarea ofertei, operatorul economic va prezenta următoarele documente: a) Formularul de ofertă (Form. nr.3); b) Acord de asociere/subcontractare (după caz) (Form. nr.1/2); c) Centralizatorul cu serviciile/lucrările executate de asociaţi, subcontractanţi (dacă este cazul); d) Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv (Form. F1) conform HG 907/2016; e) Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte (Form. F2) conform HG 907/2016; f) Listele cu cantităţi de lucrări (Form. F3); g) Graficul de execuţie a lucrărilor; h) Declaraţie privind garanţia acordată lucrărilor. Garanţia minimă acceptată de către autoritatea contractantă este de 36 luni; i) Certificat constatator emis de ONRC; j) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea 98/2016. Se va prezenta de către ofertant F.4
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice, faza SF şi PT pentru "Regenerare urbană zona CET Zalău"  
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN COMUNA CRASNA - LOT 2"  
Contract de lucrări (proiectare cu execuţie lucrari şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor, pentru aducere la cota a caminelor situate pe amplasamentul obiectivului de investiţii “Modernizare DJ 191C: Tudor Vladimirescu, Porolissum, Bujorilor, Moigradului şi Cetăţii“  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a clădirii Primăriei Municipiului Zalău (monument istoric)".  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Tehnologic Mihai Viteazul din municipiul Zalău"  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a şcolii Simion Bǎrnuţiu din Municipiul Zalǎu"  
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Şcolii Gimnaziale Iuliu Maniu din municipiul Zalău"  
Contract de achiziţie publică de servicii: Contract de servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT şi DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Şcolii Mihai Eminescu – Corp B şi Sala de Sport, din municipiul Zalău".  
Contract de servicii pentru "Elaborarea documentaţiei tehnico-economice, faza SF cu elemente specifice din DALI pentru obiectivul de investitii Modernizare Bulevard Mihai Viteazul din Municipiul Zalău.  
Servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor în cadrul proiectului "Renovarea energetică a Spitalului comunal Crasna"