Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract avand ca obiect Executie lucrari de "EFICIENTIZARE ENERGETICA SCOALA CU CLASELE I-VIII DIN SATUL BANLOC,COMUNA BANLOC “ JUDETUL TIMIS", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 10-Fond Local I.3-Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-ter...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract avand ca obiect Executie lucrari de "EFICIENTIZARE ENERGETICA SCOALA CU CLASELE I-VIII DIN SATUL BANLOC,COMUNA BANLOC “ JUDETUL TIMIS", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 10-Fond Local I.3-Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale; Titlu apel: PNRR/2022/C10/I3, PNRR/2022/C10/1.3, Runda 2, ca urmare a semnării Contractului de finantare nr. 22936 din 24.02.2023 inregistrat la UAT BANLOC cu nr. 710 din 24.02.2023, incheiat cu M.D.L.P.A., coordonator de investiţii pentru PNRR-Componenta 10 – Fond Local, la CEREREA DE FINANŢARE C10-I3-3051.
A fost elaborat Proiectul tehnic nr. 739/2023 pe baza căruia se vor executa lucrările. Documentaţia a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Local Banloc nr. 61 din 07.11.2023
Prin excutia lucrarilor se doreşte a se realiza creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei pentru SCOALA CU CLASELE I-VIII DIN SATUL BANLOC, prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, reducerea consumului anual de energie primară şi promovarea utilizării surselor regenerabile de energie, contribuind astfel la creşterea gradului de civilizaţie, la protejarea mediului înconjurător, proceduri prin care se urmăreşte apropierea de standardele europene, cu directe implicaţii benefice în asigurarea unui climat sănătos de convieţuire în cadrul comunităţii locale şi cu un impact pozitiv asupra creşterii încrederii locuitorilor din cadrul comunei în instituţiile statului.
Lucrarile de constructii care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie includ,dupa cum urmeaza:
- Imbunatatirea izolatiei termice a anvelopei cladirii.
- Introducerea,reabilitarea si modernizarea,dupa caz,a instalatiilor pentru prepararea,distributia si utilizarea agentului termic pentru incalzire,a sistemelor de ventilare si climatizare.
- Utilizarea sistemelor regenerabile de incalzire.
- Implementarea sistemelor de management energetic.
- Inlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent si incandescent cu corpuri de iluminat cu eficienta ridicata si durata mare de viata.
- Optimizarea calitatii aerului din interior, prin ventilatie mecanica.
- Imbunatatirea aspectului fatadelor si a frontului stradal in conformitate cu Regulamentul de identitate cromatica a cladirilor din localitate.
Lucrarile de constructii care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie includ lucrari din urmatoarele tipuri de chletuieli (CLASIFICATE CONFORM HG 907/2016):
Cap. 4.1 "Constructii si instalatii" 2.050.313,46 lei
Cap. 4.2 "Montaj utilaj tehnologic" 114.063,00lei
Cap. 4.3.1 " Instalatii aferente masurilor de eficientizare energetice 760.420,00lei
Cap. 5.1.1 "Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier" 10.251,57 lei
TOTAL 2.935.048,03 lei