Executia lucrarilor de constructie si instalatii, privind obiectivul "Înfiinţare centru de zi pentru persoane vârstnice, în oraşul Curtici" din cadrul proiectului Imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Curtici prin investitii in infiintarea unei crese si a unui centru social pentru persoane varstnice, precum si prin modernizarea unei strazi urbane" Componenta 1: POR/2018/13/13.1/1/7 REGIUNI, Axa Prioritară:Spri...
Executia lucrarilor de constructie si instalatii, privind obiectivul "Înfiinţare centru de zi pentru persoane vârstnice, în oraşul Curtici" din cadrul proiectului Imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Curtici prin investitii in infiintarea unei crese si a unui centru social pentru persoane varstnice, precum si prin modernizarea unei strazi urbane" Componenta 1: POR/2018/13/13.1/1/7 REGIUNI, Axa Prioritară:Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii, Operaţiunea: Îmbunătăţirea calităţii vieţii a populaţiei în oraşele mici şi mijlocii din România, va avea loc pe strada Horia, nr.1 B, oras Curtici, jud.Arad.
Lucrarile de constructie au la baza proiectul tehnic nr. 16/2021 elaborat de SC 2GMG CONSTRUCT SRL si aprobat de finantator in luna octombrie 2020.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016 si conform clauzelor de revizuire. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.