Din conditiile de amplasament analizate rezulta existenta unei alunecari masive în derulare. Se propune executia lucrarilor de consolidare a zonelor cu teren alunecator, cu 52 minipiloti forati DN 300 mm din beton C16/20, ce va fi rigidizat prin teava ? 245 x 8 mm în interior. Armatura pilotilor va consta în ?eava ? 245 x 8 mm, cu fante de 400 x 50 mm, dispuse pe patru rânduri, la distanta de 1,55 m între ele, respectiv pe ...
Din conditiile de amplasament analizate rezulta existenta unei alunecari masive în derulare. Se propune executia lucrarilor de consolidare a zonelor cu teren alunecator, cu 52 minipiloti forati DN 300 mm din beton C16/20, ce va fi rigidizat prin teava ? 245 x 8 mm în interior. Armatura pilotilor va consta în ?eava ? 245 x 8 mm, cu fante de 400 x 50 mm, dispuse pe patru rânduri, la distanta de 1,55 m între ele, respectiv pe trei coloane, la un unghi de 120° între ele. La partea superioara coloanele vor fi rigidizate cu radier ce va avea lungimea de 40 m, din beton armat C18/22,5, cu dimensiunile de 1,30 x 3,00 m. Minipilotii forati vor avea distanta interax de 0,75 m ?i adâncimea de forare de 10,50 m si fita de 7,75 m. Minipilotii forati proiectati vor fi realizati cu tubaj recuperabil, cu sectiune transversala constanta, verticali, în foraj uscat. De asemenea, se propune realizarea unor drenuri transversale de interceptie, cu lungimea de cca. 20,00 m, ce se vor realiza sub nivelul infiltratiilor de apa (la cel putin 4,50 m sub platforma drumului). Drenul va fi format dintr-un pat de nisip - 15 cm grosime, tub riflat, perforat la 180°, din PVC, DN 110 mm, 35 cm strat de piatra sparta si geotextil netesut pentru dren. În zona de capat, tubul din PVC nu va mai fi perforat. Acesta va fi prelungit cca. 1,00 m de la zona de intersectie cu taluzul. Zona supusa alunecarilor de teren, care necesita consolidare pe strada Topseni - punct Poarta Mânastire din comuna Cornu, s-a studiat pe lungimea de 83 m si este delimitata pe planul de situatie între profilele km 0+000 si km 0+083.