Prin proiect se vor realiza lucrari de asfaltare in scopul compensarii totale a uzurii fizice si morale a drumurilor asigurandu-se astfel caracteristici tehnice corespunzatoare cresterii traficului pe durata normala de functionare.
Caracteristici tehnice si parametrii specifici ai obiectivului de investitii:
I. Lucrari de infrastructura rutiera:
a) Categoria tehnica a strazilor: V – strazi rurale principale si secundare;
b)...
Prin proiect se vor realiza lucrari de asfaltare in scopul compensarii totale a uzurii fizice si morale a drumurilor asigurandu-se astfel caracteristici tehnice corespunzatoare cresterii traficului pe durata normala de functionare.
Caracteristici tehnice si parametrii specifici ai obiectivului de investitii:
I. Lucrari de infrastructura rutiera:
a) Categoria tehnica a strazilor: V – strazi rurale principale si secundare;
b) Lungimea totala a strazilor: 2322,52 m;
c) Latime parte carosabila: 3,50/4,00/5,50 m;
d) Dispozitive de colectare ape pluviale: Rigole triunghiulare din beton cu lungime de 1,00 m si 1,40 m; Rigole carosabile cu lungime de 0,74 m si 1,10 m; Rigola de acostament cu lungime de 1,10 m.
e) Borduri 20x25 cm: pe DS170, Ulita Ursu si la incadrarea drumurilor laterale/platformelor de parcare;
f) Acostamente: Acostament betonat cu lungime de 0,50 m si acostament consolidat cu lungime de 0,50 -0,75 m, conform profilelor tip;
g) Indicatoare rutiere definitive: 43 buc;
h) Marcaje rutiere longitudinale: 6,4 km;
II. Centralizator strazi:
1. DC 112 = 1.514,83 m
2. DC 105 TR. 1 = 209,43 m
3. DC 105 TR. 2 = 158,42 m
4. DV Capsuna = 296,87 m
5. DS 170 = 94,38 M
6. Ulita Ursu = 48,59 m
III.Structura rutiera care va trebui executata pentru partea carosabila este urmatoarea:
a) Pentru carosabil DC 112:
- 4cm BA16 RUL 50/70 conform AND 605;
- 6 cm BAD 22,4 LEG 50/70 conform AND 605;
- geocompozit antifisura;
- 3 cm – BA 11,2 RUL 50/70pentru reprofilare conform AND 605;
- lucrari pregatitoare, detensionare date existente pentru asigurare rost de dilatatie;
b) Pentru carosabil de pe restul drumurilor:
- 4cm BA16 RUL 50/70 conform AND 605;
- 6 cm BAD 22,4 LEG 50/70 conform AND 605;
- 12 cm – piatra spart conform SR EN 13242+A1;
- 30 cm - balast conform SR EN 13242 + A1;
- 10 cm nisip;
- sapatura;
IV. Acostamente betonate:
La realizarea acostamentelor betonate se va utiliza urmatoarea structura:
- 10 cm beton de ciment 30/37;
- 15 cm balast conform SR EN 13242+A1;
V. Acostamente consolidate:
Acostamentele consolidate se vor realiza din aceeasi structura rutiera precum cea din zona carosabila a strazii respective.