În cadrul acestui contract se vor achizitiona lucrari aferente proiectului: „Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Gogosari, Judetul Giurgiu”. Proiectul raspunde necesitatilor de imbunatatire si dezvoltare a infrastructurii de transport, prioritate a Programului National de Dezvoltare Locala.
Primaria Gogo?ari, judetul Giurgiu, in calitate de autoritate contractanta doreste sa modernizeze 4.473,37 m de drumuri locale p...
În cadrul acestui contract se vor achizitiona lucrari aferente proiectului: „Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Gogosari, Judetul Giurgiu”. Proiectul raspunde necesitatilor de imbunatatire si dezvoltare a infrastructurii de transport, prioritate a Programului National de Dezvoltare Locala.
Primaria Gogo?ari, judetul Giurgiu, in calitate de autoritate contractanta doreste sa modernizeze 4.473,37 m de drumuri locale prin :
• Modernizarea zonelor de acces la proprieta?i din drumul jude?ean ?i realizarea unei variante de acces facil la zonele agricole;
• Realizarea unei variante mai sigure de acces la societa?ile comerciale din zona).
Lucrarile proiectate presupun urmatoarele:
• Lucrari necesare în baza situa?iei existente ?i a revitalizarii duratei de via?a în perspectiva:
- execu?ia unui sistem rutier, rectificari ale traseului în plan ?i profil longitudinal , atât cât permit limitele;
- lucrari de siguran?a circula?iei;
- lucrari pentru asigurarea scurgerii apelor.
Obiectivele proiectului:
- îmbunata?irea accesului la caile principale de acces ale riveranilor;
- cre?terea eficien?ei activita?ilor economice;
- valorificarea poten?ialului economic ?i touristic;
- desfa?urarea unui trafic rutier ?i pietonal în condi?ii normale de siguran?a ?i confort.
Valoarea estimata fara TVA: 4.048.713 RON din care:
- valoarea estimata la executia lucrarii – C+M: 4.048.713 lei Fara TVA, din care:
• 23.695 lei fara TVA, organizare de ?antier – lucrari de construc?ii.
• 75.829 lei fara TVA, amenajari pentru protec?ia mediului ?i aducerea la starea ini?iala.
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.