Obiectul contractului il constituie: pentru executie lucrari aferente obiectivului: "Modernizare infrastructura rutiera locala din comuna Comuna Barbuletu, Judetul Dambovita"
Valoarea achizitiei estimativă este: 4.823.448,56 lei fara TVA,
Astfel:
Capitolul 4.1 – constructii si instalatii – 4.794.680,48 lei fara TVA
Capitolul 5.1.1 – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 28.768,08
Durata de ...
Obiectul contractului il constituie: pentru executie lucrari aferente obiectivului: "Modernizare infrastructura rutiera locala din comuna Comuna Barbuletu, Judetul Dambovita"
Valoarea achizitiei estimativă este: 4.823.448,56 lei fara TVA,
Astfel:
Capitolul 4.1 – constructii si instalatii – 4.794.680,48 lei fara TVA
Capitolul 5.1.1 – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 28.768,08
Durata de executie a lucrarilor este de 12 luni de la data atribuirii contractului/emiterii ordinului de incepere a lucrarilor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Termenul limita in care Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare - 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ
Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obtinerea finantarii pentru investitia "MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA LOCALA DIN COMUNA COMUNA BARBULETU, JUDETUL DAMBOVITA"
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin amendarea Contractul de finanţare.
În cazul în care, indiferent de motive, amendarea Contractul de finanţare nu se va realiza, Autoritatea Contractanta îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea Autorităţii Responsabile cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă şi/sau Autoritatea Responsabilă nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau Autoritatea Responsabilă au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.