Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţia publică a lucrarilor :
- executia si punerea in functiune a sapte sisteme de irigaţii locale, la obiective existente. , automatizarea sistemelor de irigatii pentru spatiile verzi ( spatiile verzi irigate in cadrul proiectului au suprafata de 32600 mp);
- achizitionarea si montarea unor piese de mobilier urban inteligent : bancă inteligenta -10 bucati si cos gunoi Smart...
Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţia publică a lucrarilor :
- executia si punerea in functiune a sapte sisteme de irigaţii locale, la obiective existente. , automatizarea sistemelor de irigatii pentru spatiile verzi ( spatiile verzi irigate in cadrul proiectului au suprafata de 32600 mp);
- achizitionarea si montarea unor piese de mobilier urban inteligent : bancă inteligenta -10 bucati si cos gunoi Smart -10 bucati:
Parametrii economici:
Valoarea totala a obiectivului de investiţii este 2.019.931,38 lei +TVA. Valoarea estimata a lucrarilor ,care fac obiectul prezentei proceduri ,este 1.352.926,01 lei, valoare in functie de care se vor evalua ofertele. Din devizul general al proiectului, valoarea estimata
a achizitiei este constituita din urmatoarele linii bugetare (valori fara TVA cf HG 907 /2016 ) :
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.336.988,77 lei
4.1 Construcţii şi instalaţii 753.283,94 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale : 26.181,13 lei.
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 176.623,70 lei.
4.5 Dotari 380.900,00 lei .
Cap. 5 Alte cheltuieli –total ,din care :
5.1. Organizare de santier 15.937,24 lei
Valoarea estimată nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute si nici cheltuielile aferente marjei de buget şi pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preţ, precizată în bugetul proiectului, acestea putand fi accesate,după caz, în functie de necesităti, prin modificarea contractului de lucrări în conditiile prevăzute la art 221 din Legea nr.98 din 2016 privind achizitiile publice si a prevederilor legale in vigoare.
Prevederile prezentei sectiuni se completeaza cu prevederile Proiectului tehnic.elaborat de SC Duma Proiect SRL.
Termenul până la care operatorii economici pot transmite solicitările de clarificări /informaţii suplimentare aşa cum s-a menţionat la secţiunea I.3 : 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile de clarificari au fost adresate in termenul precizat in documentatie achizitorul va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in
termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.