Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţia publică a lucrarilor de executie a unei piste de biciclete cu dublu sens, in lungime de 7158,72 m o lätime de 3 m . Suprafata ocupatä de pista pentru ciclisti este de cca. 28635 mp (inclusiv traversärile proiectate pe drumurile intersectate de pistä). Din totalul de 7158,72 m ai pistei proiectate, 4184,08 m se aflä în intravilan (1880,44 m intravilan loc. Bors 2303,64 m...
Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţia publică a lucrarilor de executie a unei piste de biciclete cu dublu sens, in lungime de 7158,72 m o lätime de 3 m . Suprafata ocupatä de pista pentru ciclisti este de cca. 28635 mp (inclusiv traversärile proiectate pe drumurile intersectate de pistä). Din totalul de 7158,72 m ai pistei proiectate, 4184,08 m se aflä în intravilan (1880,44 m intravilan loc. Bors 2303,64 m intravilan loc. Santäul Mic), iar 2974,64 m în extravilan.
Realizarea investitiei se va face in conformitate cu proiectul tehnic elaborat de proiectantul general SC. PROEXCO S.R.L. la parametrii tehnici si calitativi minimali impusi de acesta si conform listelor de cantitati prezentate . Nu se accepta oferte alternative .Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.
Traseul pistei este cel descris mai sus, cuprins între Pista transfrontalieră de la marginea DN1/E60 şi intrarea în loc. Santăul Mare. Lungimea pistei este 7158,72 m, împărţită în tronsoane astfel:
Tronson Lungime
1. PC Oradea/Berettyóújfalu - Parc Industrial Borş km 0+000,00 km 0+259,17 259,17 m
2. Parc Industrial Borş - Parc agrement km 0+314,04 km 0+988,18 674,14 m
3. Parc agrement - Sala de sport km 1+097,02 km 1+103,80 6,78 m
4. Sala de sport - zona CFR km 1+149,65 km 1+635,36 485,71 m
5. Zona CFR - Santăul Mic km 1+833,33 km 4+054,88 2221,55 m
6. Santăul Mic km 4+054,88 km 5+525,76 1470,88 m
7. Santăul Mic - Santăul Mare km 5+525,76 km 7+566,25 2040,49 m
Total: 7158,72 m
PROFILUL LONGITUDINAL:
Declivitatea longitudinală a pistei de ciclişti urmăreşte de regulă declivitatea părţii carosabile a drumului. În cazul terenurilor accidentate, pista de ciclişti se amenajează astfel încât să se reducă la strictul necesar volumele de lucrări şi suprafaţa de teren ocupată.
PROFILUL TRANSVERSAL:
Lăţimea curentă pistei pentru ciclişti va fi de 3 m, măsurată între borduri. În profil transversal pista va avea pantă de 2,0% şi va fi încadrată cu borduri prefabricate din beton de 10x15cm pe fundaţie din beton de ciment.
SISTEMUL RUTIER:
Sistem rutier 1:
- Strat de uzură din BA8 de 4 cm
- Strat de bază din balast stabilizat cu ciment de 15 cm
- Strat de fundaţie din balast de 20 cm
- Strat de formă din deşeuri de carieră 15 cm
Sistem rutier 2:
- Pavaj din dale de beton de 4 cm
- Mortar de ciment de 2 cm
- Strat de bază din balast stabilizat cu ciment de 15 cm
- Strat de fundaţie din balast de 20 cm
- Strat de formă din deşeuri de carieră 15 cm
Sistem rutier 3:
- Strat de uzură din BAPC16 de 4 cm
- Strat de legătură din BADPC22,4 de 5 cm
- Strat de bază din piatră spartă de 12 cm
- Strat de fundaţie din balast de râu de 20 cm
- Strat de formă din deşeuri de carieră de 15 cm
În cea mai mare parte, pista se va realiza în varianta asfaltată respectând sistemul rutier 1, excepţie făcând doar zona Sălii de sport Borş unde există un coridor pavat (trotuar/pista ciclişti), respectiv tronsonul 3 Parc agrement – Sala de sport şi tronsonul 4 Sala de sport – zona CFR (parţial) unde se aplică sistemul rutier 2 şi zonele de intersecţie cu drumurile agricole unde se aplică sistemul rutier 3.
În zona intersecţiilor cu drumurile agricole se întrerupe încadrarea cu borduri a pistei, iar lăţimea pe care se realizează structura rutieră va deveni 4,00 m, respectând totuşi prin marcaj lăţimea pistei de 3,00 m.
SCURGEREA APELOR:
Pentru asigurarea continuităţii canalelor şi şanţurilor în zonele traversate de pista pentru ciclişti s-au prevăzut podeţe dalate şi tubulare.
SEMNALIZARE RUTIERĂ:
Pentru siguranţa circulaţiei au fost prevăzute indicatoare rutiere şi marcaje longitudinale şi transversale. La intersecţii s-au prevăzut marcaje sub formă de covoare antiderapante.
Pentru a împiedica accesul vehiculelor motorizate la pista pentru biciclete la fiecare intersecţie a acesteia cu drumuri şi străzi se vor monta bolarzi.
NOTE:
Nota 1 :Executantul lucrarii va intocmi ridicari topografice post executie (as built), cu pozitionarea exacta a obiectivului Ridicarile topografice se vor preda beneficiarului atat pe hartie in 3 exemplare cat si in format electronic (DWG,STEREO 70).
Nota 2: Prevederile prezentei sectiuni se completeaza cu prevederile Proiectului tehnic si ale documentatiei de atribuire.